Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Gleden var stor da en test viste at vi skulle bli foreldre for aller første gang! Det var håp, det var drømmer, det var uro og bekymringer! Ukene gikk, ingen symptomer;"Hmm, burde ikke jeg være kvalm og ha symptomer"? Gleden ble til sorg da ul ingen hjerteaktivitet viste på den lille spiren i mors mage,og sønderknust ble vi! Mulighetene om to typer abort ble nevnt og tanken fikk det til å vrenge seg i meg, men den lille som ligger inni der, må dessverre forlate mors mage 7 mnd tidligere enn ønsket! Uken som kommer blir en av de tøffeste for oss, men sammen er vi sterke, sammen skal vi klare dette, og våre drømmer om barn er desto enda sterkere! Mange har gått igjennom det å miste sin lille spire så alt for tidlig, vi er absolutt ikke alene, men Gu kor alene man kan føle seg i en slik sårbar situasjon! En gang i framtiden, forhåpentligvis snart, håper jeg at også vi kan ønske en liten hjerteknuser velkommen til verden, du er elsket allerede før du er unnfanget og vi skal gi deg all den kjærlighet som overhodet det er mulig og gi. En gang snart, veldig snart <3 Anonymous poster hash: 6bf4c...0c8
bare lurer jeg :) Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 huff så trist Uansett om det er aldri så vanlig, så er det jo en tragedie for de som opplever det. Vil bare gi deg en goood trøsteklem. Håper en levedyktig spire sitter kjapt igjen
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Stor klem til deg..Jeg har vært der selv og vet hvor fryktelig vondt det gjør og hvor alene man føler seg. Jeg håper dere snart får gode nyheter igjen. Stor klem Anonymous poster hash: 2af56...8fb
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Trist å lese. Dessverre er det slik at nærmere 1/4 har opplevd å miste - så dere er ikke alene. Muligens en fattig trøst, men det er naturens måte å ordne opp, når fostrene/embryoene ikke er levedyktige. Håper neste spire sitter:) Anonymous poster hash: b99c2...904
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Jeg mistet to ganger, andre gangen missed abortion, før jeg fikk mine fire barn!! Lykke til videre! Anonymous poster hash: 10211...38c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Takk dere <3 Anonymous poster hash: 6bf4c...0c8
FrukenB Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Føler med dere Noen sa til meg da jeg gikk i gjennom det samme at omtrent alle kvinner kommer til å oppleve en SA i løpet av livet. La oss håpe at vi har fått erfart det vi skulle erfare nå, og at det går så mye bedre neste gang <3 Stor klem
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Føler med dere Noen sa til meg da jeg gikk i gjennom det samme at omtrent alle kvinner kommer til å oppleve en SA i løpet av livet. La oss håpe at vi har fått erfart det vi skulle erfare nå, og at det går så mye bedre neste gang <3 Stor klem Dette er en MA, men det er like trist enten det er det ene eller det andre! Anonymous poster hash: 6bf4c...0c8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Føler med dere Noen sa til meg da jeg gikk i gjennom det samme at omtrent alle kvinner kommer til å oppleve en SA i løpet av livet. La oss håpe at vi har fått erfart det vi skulle erfare nå, og at det går så mye bedre neste gang <3 Stor klem Dette er en MA, men det er like trist enten det er det ene eller det andre! Anonymous poster hash: 6bf4c...0c8 Og takk <3 Anonymous poster hash: 6bf4c...0c8
FrukenB Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Jeg burde ha brukt ordet "abort", sorry, ren automatikk her
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Var det prøverør? Mista akkurat selv etter prøverør. I know the feeling... 💔 Anonymous poster hash: 789ba...ac3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 Jeg burde ha brukt ordet "abort", sorry, ren automatikk her Ingen fare :-) Anonymous poster hash: 6bf4c...0c8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Var det prøverør? Mista akkurat selv etter prøverør. I know the feeling... 💔 Anonymous poster hash: 789ba...ac3 Så trist,klem til deg også <3Nei, det var på den naturlige måten, så vi er jo heldig sånn sett! Håper at dere finner styrken i hverandre, og ikke mister håpet! Masse lykke til <3 Anonymous poster hash: 6bf4c...0c8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Vi opplevde det samme første gang vi forsøkte å få barn. Det var hjerteskjærende. Men to måneder senere ble jeg gravid på ny, og den gangen resulterte det i verdens nydeligste unge:-) ønsker det beste for dere! Anonymous poster hash: cc52d...f72
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Vi opplevde det samme første gang vi forsøkte å få barn. Det var hjerteskjærende. Men to måneder senere ble jeg gravid på ny, og den gangen resulterte det i verdens nydeligste unge:-) ønsker det beste for dere! Anonymous poster hash: cc52d...f72 Så herlig lesning, gratulerer <3 Anonymous poster hash: 6bf4c...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå