Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Noen som har vært der? Skal dit på fredag og har kun den dagen til rådighet. Gutten er 8 år. Noen gode tips? Hva bør en absolutt få med seg? Anonymous poster hash: 16268...4f9
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Det går an å kjøpe en sånn sak som man kan bestille tidspunkt til de ulike turene på så slipper man å stå i kø... Det ville jeg tatt en nærmere titt på om jeg skulle dit igjen, for det er kjedelig å stå i kø. Ellers er legoland kjekt der, og ikke større enn at man klarer å få med det meste på en dag. Anonymous poster hash: f9b89...e1b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Det går an å kjøpe en sånn sak som man kan bestille tidspunkt til de ulike turene på så slipper man å stå i kø... Det ville jeg tatt en nærmere titt på om jeg skulle dit igjen, for det er kjedelig å stå i kø. Ellers er legoland kjekt der, og ikke større enn at man klarer å få med det meste på en dag. Anonymous poster hash: f9b89...e1b Takk for tips:-) Er det slik at alt der inne koster noe eller dekker inngangsbilletten de forskjellige attraksjonene? Anonymous poster hash: 16268...4f9
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Synes jeg husker at når man har betalt seg inn, så er det meste gratis. To år siden jeg var der, så kan jo huske feil, men nesten sikker. Anonymous poster hash: f9b89...e1b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Kan ikke huske at det var noen attraksjoner som kostet penger utover inngangsbilletten. Vi var der i fjor. Trivdes veldig godt der. Anonymous poster hash: e87f4...a43
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Tusen takk for svar:-)) Anonymous poster hash: 16268...4f9
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Jepp finnes i London ja. Eller en halvtimes togtur unna:-) Anonymous poster hash: 16268...4f9
Soon to be mum Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Finnes det Legoland i London??? Nei, men i Windsor, som ikke er så langt fra London... Regner med det er det de mener.
Love my kidz Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Men så arti da, hvordan er det ift Danmark da, likt eller bedre eller dårlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå