Gå til innhold

Legoland London.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Skal dit på fredag og har kun den dagen til rådighet. Gutten er 8 år. Noen gode tips? Hva bør en absolutt få med seg?

Anonymous poster hash: 16268...4f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å kjøpe en sånn sak som man kan bestille tidspunkt til de ulike turene på så slipper man å stå i kø... Det ville jeg tatt en nærmere titt på om jeg skulle dit igjen, for det er kjedelig å stå i kø. Ellers er legoland kjekt der, og ikke større enn at man klarer å få med det meste på en dag.

Anonymous poster hash: f9b89...e1b
Skrevet

Det går an å kjøpe en sånn sak som man kan bestille tidspunkt til de ulike turene på så slipper man å stå i kø... Det ville jeg tatt en nærmere titt på om jeg skulle dit igjen, for det er kjedelig å stå i kø. Ellers er legoland kjekt der, og ikke større enn at man klarer å få med det meste på en dag.

Takk for tips:-)

Er det slik at alt der inne koster noe eller dekker inngangsbilletten de forskjellige attraksjonene?

Skrevet

Synes jeg husker at når man har betalt seg inn, så er det meste gratis. To år siden jeg var der, så kan jo huske feil, men nesten sikker.

Skrevet

Kan ikke huske at det var noen attraksjoner som kostet penger utover inngangsbilletten. Vi var der i fjor. Trivdes veldig godt der.

Anonymous poster hash: e87f4...a43

Skrevet

Tusen takk for svar:-))

Skrevet

Finnes det Legoland i London??? :o

Skrevet

Jepp finnes i London ja. Eller en halvtimes togtur unna:-)

Skrevet

Finnes det Legoland i London??? :o

Nei, men i Windsor, som ikke er så langt fra London... Regner med det er det de mener.

Skrevet

Men så arti da, hvordan er det ift Danmark da, likt eller bedre eller dårlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...