Gå til innhold

Hva tenker dere om kvinner som ligger med gifte menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 8e600...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tenker ikke med hodet og fornuften!

Anonymous poster hash: 09d2c...4a1

Skrevet

At de har dårlig selvfølelse eller dårlig selvtillitt siden de velger å knulle på idioter og svikere

Anonymous poster hash: 2cb16...6f5
Skrevet

De er lavmål.

Lavmål at en gift mann er utro også, men syns det er hakket verre at en single dame bevist legger seg etter en gift mann

Anonymous poster hash: e7abf...371

Skrevet

Ikke noe spesielt. Gjør det samme selv og jeg er verken stakkarslig, har dårlig selvtillit eller noe av det andre dere nevner. Han tenner meg, enkelt og greit. Vi er perfekt match i senga og jeg vil ikke ha ham ellers. Dermed bare en fordel at han er gift, så slipper jeg å ha ham på døra bortsett fra når vi er enige om et ligg.

Anonymous poster hash: 241e0...59f

Skrevet

At dei slepp å risikere at han plutselig vil ha meir enn berre sex?

Kor vil du hen egentlig?

Skrevet

Er veldig mye lettere å ha tilfeldig sex med en som allerede er i ett forhold. Da slipper man at det blir misforstått og at det blir forventninger om noe annet enn kun sex.

Anonymous poster hash: e6f66...93f

Skrevet

blir stum av noen svar her.

tenker at de er lavmål og stygge mennesker.

KARMA håper dere får igjen.

Skrevet

At de har funnet en lettvint måte å ha sex uten forpliktelser. Var det noe spesielt du tenkte på?

Anonymous poster hash: 8bcfd...e94

Skrevet

Veldig lite. De fleste kvinner jeg kjenner ligger regelmessig med gifte menn. Jeg synes heller synd på dem som ikke har sex med mannen sin.

Anonymous poster hash: eadbb...a62

Skrevet

Ikke noe spesielt. Gjør det samme selv og jeg er verken stakkarslig, har dårlig selvtillit eller noe av det andre dere nevner. Han tenner meg, enkelt og greit. Vi er perfekt match i senga og jeg vil ikke ha ham ellers. Dermed bare en fordel at han er gift, så slipper jeg å ha ham på døra bortsett fra når vi er enige om et ligg.

Du er patetisk! Nesten så jeg håper du blir skikkelig forelsket får så å få hjertet knust av at din store kjærlighet puler på noen like dum som deg!

Anonymous poster hash: 3c11f...996

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye om det egentlig.

Anonymous poster hash: bd4d1...969

Skrevet

Det første som slår meg er at de ikke vet at de er opptatte.

Om de gjør det, så høres det utrolig trist ut for alle parter, men spesielt om det er barn med i bildet.

Synes ikke noe om å gjøre sånt, det bør man holde seg for god til.

Et og annet trist tilfelle av stormende forelskelse kan jeg forstå, men synes fortsatt det er bare trist...

Skrevet

Tenker at de har null respekt for seg selv og det gifte paret.

Skrevet

Tenker mest om mannen som svikter sin kone/samboer.. Taper!

Jeg var på jobb en lørdag for et par-tre uker siden, da så jeg plutselig en mann sammen med familien sin.. Denne mannen hilste jeg på helgen før, han ble da presentert som kjæresten til venninnen min. Han så meg og ble helt blek og ville snu, men han måtte gå forbi meg! Der gikk han sammen med konen sin og to barn! Det ble et kraftig oppgjør og venninnen min avsluttet selvfølgelig forholdet med en gang. Han prøver å komme inn i varmen igjen, klager på konen og deres forhold (det vanlige..) Men tenker så mye på denne konen som sannsynligvis ikke vet hvilke drittsekk hun er gift/samboer med!

Anonymous poster hash: 84775...d05

Skrevet

Hvis jeg går utifra at de er klar over at mannen er i et forhold med en annen dame, er min første tanke at de er emosjonelt umodne.

Skrevet

Tenker at det finnes tusenvis av historier og "grunner" som jeg ikke vet noenting om.. Så jeg kan ikke sette alle i samme bås.

Men den som er gift burde bryte ut av ekteskapet eller lavære å spille et dobbeltspill. Enkelt og greit

Skrevet

Du er patetisk! Nesten så jeg håper du blir skikkelig forelsket får så å få hjertet knust av at din store kjærlighet puler på noen like dum som deg!

Anonymous poster hash: 3c11f...996

At du er bitter og bedratt, gir det deg grunn til å ønske andre vondt?

Nå er jeg såpass realist at jeg vet at slikt skjer. Og hvis min mann har sex med andre menn meg så er vel det fordi jeg i hans øyne ikke strekker til da? Hadde jeg funnet ut av det så hadde jeg nok ikke ofret en kalori til på han.

Skrevet

Hva jeg tenker om temaet? At det er innlysende at den som poster en sånn tråd tydelig er utsatt for en kvinne som har ligget med mannen sin. Og isteden for å A. Gå i seg selv og finne ut hvordan det kunne skje og kanskje velge forsoning

B. Gå ut og leve livet videre

C. Innse at 50% er utro og det er urettferdig og trist uansett

Velger å sitte på et forum fullt av kvinner og få ut sinnet sitt. Jeg vet at mange vil kalle meg ufølsom som skriver dette, men som kvinne i moden alder vet jeg at ingenting i livet er svart/hvitt og derfor er spørsmålet helt håpløst

Anonymous poster hash: 65401...7e9

Skrevet

Jeg tenker at de potensielt roter seg inn i noe altfor komplisert for min smak. Og at jeg er glad jeg ikke er dem.

Skrevet

Sluts og homewreckers.

Gjest flykræsj
Skrevet

Nå synes jeg faktisk den som er gift (i dette tilfellet mannen) er den som har ansvar for å holde seg på matta. Blir så pissed når gifte menn nærmest sees på som offer og selvsagt ikke klarer å motstå en sexy løvinne. Det er bullshit. Når det er sagt, jeg synes ikke noe om å legge an på gifte menn, men mannen har i såfall ansvar for å takke nei. Dersom noen lever i et sexløst forhold forstår jeg sidesprang, men støtter dem likevel ikke.

Gjest Antarctica
Skrevet

Tenker mest om mannen som svikter sin kone/samboer.. Taper!

Jeg var på jobb en lørdag for et par-tre uker siden, da så jeg plutselig en mann sammen med familien sin.. Denne mannen hilste jeg på helgen før, han ble da presentert som kjæresten til venninnen min. Han så meg og ble helt blek og ville snu, men han måtte gå forbi meg! Der gikk han sammen med konen sin og to barn! Det ble et kraftig oppgjør og venninnen min avsluttet selvfølgelig forholdet med en gang. Han prøver å komme inn i varmen igjen, klager på konen og deres forhold (det vanlige..) Men tenker så mye på denne konen som sannsynligvis ikke vet hvilke drittsekk hun er gift/samboer med!

Anonymous poster hash: 84775...d05

Helt enig - jeg tenker verre tanker om gifte menn som ikke har nok med kona si.

Skrevet

Jeg ligger også med en gift mann. Tenker ikke at det er særlig spesielt.

Anonymous poster hash: 90a36...fc2

Skrevet

De er lavmål.

Lavmål at en gift mann er utro også, men syns det er hakket verre at en single dame bevist legger seg etter en gift mannAnonymous poster hash: e7abf...371

What?

Anonymous poster hash: 0e453...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...