Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Vi har fått plass til bolla i Kidsa Myrdal barnehage i Åsane. Er det noen som har erfaring med denne? Jeg vet ingen ting annet enn at den er veldig stor... Var ikke en jeg hadde søkt på og er litt skuffa... Selvsagt fint med barnehageplass, men hadde håpet på en litt nærmere der vi bor. Anonymous poster hash: 0c0c3...180
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Det er en veldig bra barnehage, jeg har hatt barnet mitt der 😊 Ja den er stor, men inne merker du ikke noe til det. De har jo sine baser/avdelinger. Anonymous poster hash: 1acd1...d30
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Jeg var veldig misfornøyd! Altfor stor og følte at de ansatte ikke hadde så god kontroll. Vi valgte å søke oss over på en annen. Anonymous poster hash: 93dce...740
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 God barnehage, har ikke negative erfaringer pga størrelsen, men det har vært mye utskiftninger i personalet og styrer i den perioden jeg har hatt to barn der. Veldig dumt, for ellers en bra barnehage. Stort fint utrområde og masse fine turer i naturen rundt for barna. Anonymous poster hash: d326b...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå