Gå til innhold

Vannflasker til turbruk - hvilken anbefaler dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hytten trenger påfyll av vannflasker, så jeg har fått oppdraget å kjøpe en del av dem. Kriteriet er at de har stor åpning slik at de blir ordentlig rene i oppvaskmaskinen, og at korken er enkel uten mye klikke/lukkefunksjoner.

Det er flere som kommer til å bruke disse om hverandre, så greit om de er lette å rengjøre.

Tips til noen gode ?

Anonymous poster hash: 7e240...3b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Camelbak (skrives nok ikke sånn) er litt dyre, men så er de helt tette:)

Anonymous poster hash: 51ba6...c73
Skrevet

Contigo er veldig greie.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Contigo sine er knall! De små til barn tåler mye og

Skrevet

Camelbak. Contigo er også grei, men søler viss ein ikkje legg ned drikketuten etter bruk.

Skrevet

Contigo sine autoseal-flasker. Består kun av to deler og lekker ikke. Ellers kan jeg anbefale helt enkle flasker fra Camelbak med vanlig skrukork. Var heldig og fikk kjøpt disse for rundt 15 kr stk da det var salg for en tid tilbake. Bestilte på www.reuseit.com

Skrevet

Men blir de contigo autoseal-flaskene rene inni tuten ? Og finnes de i 1 liters flasker ? Må ha så mye på tur.

Camelback liker jeg ikke så godt, med den gummituten og det sugerøret inni som er vanskelig å vaske. ..

Men takk for tips :-)

Hi

Skrevet

Tupperware sine faktisk :) de har drikkeflasker med drikketut, er helt tette når lokket er på. De kom i fjor :)

Skrevet

Funker ikke en vanlig brusflaske a? Imsdal flaske?

Anonymous poster hash: 4442a...ff5
Skrevet

Imsdal har for liten tut til å bli ren i oppvaskmaskin.

Skrevet

Dessuten skal en imsdal-flaske bare gjenbrukes 5-7 ganger før den avgir såpass mye plast at det ikke er bra å bruke den lenger..

Anonymous poster hash: d6cad...ab7
Skrevet

Dessuten skal en imsdal-flaske bare gjenbrukes 5-7 ganger før den avgir såpass mye plast at det ikke er bra å bruke den lenger..

Anonymous poster hash: d6cad...ab7

Oi, det visste jeg ikke

Anonymous poster hash: 027c2...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...