Gå til innhold

Snål Svigerfar


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er aldri innom på besøk, så lenge det bare er jeg som er der.

Nå i ste så kjørte han sakte forbi huset vårt, med motorsykkelen sin. Han oppdaget nok at bilen til sønnen hans var borte, og valgte da å vende nesa hjem igjen.

 

Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: fb9af...212

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke stort. 



Anonymous poster hash: 39a82...540
Skrevet

Synes ikke stort.  Anonymous poster hash: 39a82...540

Så din svigerfar vil heller ikke prate med deg?

 

HI

 

Anonymous poster hash: fb9af...212

Skrevet

Jeg er ikke slik at jeg bare stikker inn til svigermor uten mannen min... Er rett og slett for sjenert.

Kanskje det er noe slikt? Kanskje han synes det er skummelt å skulle inn å skravle:)

 

Anonymous poster hash: a601f...f90

Skrevet

 

Synes ikke stort.  Anonymous poster hash: 39a82...540

Så din svigerfar vil heller ikke prate med deg?

 

HI

 

Anonymous poster hash: fb9af...212

 

Svigers generelt :P Og det er helt ok, lettere å komme unna når mannen er her og kan stå for pratingen.

 

Anonymous poster hash: 39a82...540

Skrevet

Jeg har en fantastisk svigerfar, men ønsker ikke besøke han eller besøk av ham uten mannen min. Enkelt og greit. Digger forøvrig svigerfar :)

 

Anonymous poster hash: 70cde...ed7

Skrevet

Hadde gjort det samme selv ;) Jeg hadde ikke vært det minste komfortabel med å sitte her alene med svigerfar på besøk. Svigerfar er super, veldig hyggelig og snill mann, men vi eier ikke kjemi. De få gangene vi har vært alene ender alltid opp med å bli rimelig kleine.

 

Synes nesten det er mer sært og forvente at svigerfar skal stikke innom for en prat med bare deg...



Anonymous poster hash: a3392...b69
Skrevet

Sånn er mamma også. Hun kommer innom når jeg er hjemme, men ikke når mannen er alene. Mulig det er litt snålt. Jeg har aldri tenkt over det.



Anonymous poster hash: df232...a9e
Skrevet

Synes ikke det virker snålt i det hele tatt, jeg.

Skrevet

Jeg er ikke slik at jeg bare stikker inn til svigermor uten mannen min... Er rett og slett for sjenert.

Kanskje det er noe slikt? Kanskje han synes det er skummelt å skulle inn å skravle:) Anonymous poster hash: a601f...f90

Men vi har jo vært sammen i 4 år nå. Eller tror du gamle vaner er vonde å vende?

 

HI

 

Anonymous poster hash: fb9af...212

Skrevet

 

Jeg er ikke slik at jeg bare stikker inn til svigermor uten mannen min... Er rett og slett for sjenert.

Kanskje det er noe slikt? Kanskje han synes det er skummelt å skulle inn å skravle:) Anonymous poster hash: a601f...f90

Men vi har jo vært sammen i 4 år nå. Eller tror du gamle vaner er vonde å vende?

 

HI

 

Anonymous poster hash: fb9af...212

Jeg har vært med min i 6 år... Det er ikke en vane/uvane å være sjenert og utilpass i slike situasjoner. Jeg er bare sånn:) mange er det, helt normalt! Det er ikke snålt synes jeg ikke...

 

Anonymous poster hash: a601f...f90

Skrevet

Om han har ærend å levere noko el og ikkje vågar seg innom, så synes eg det er litt rart, men om han ikkje stikk innim for å slå av ein prat når sonen ikkje er der ser eg på som heilt normalt.  Eg stikk heller ikkje innom svigerfar berre for å slå av ein prat, og han kjem ikkje til meg.  Ser ikkje noko rart i det.

Skrevet

jeg har flotte svigerforeldre som jeg er veldog glad i, men de kommer innom i tide å utide for å si det sån.. de bor 4 timer unna & kan fint ringe kl 08 på en søndag & si at nå er de her om 20 min.. hyggelig at de kommer men ikke alltid at det passer heller da, spess når gubben akk har kommet hjem fra jobb & skal sove eller skal dra på jobb om noen få timer... skulle ønske de sa i fra først sån at vi var hjemme/våkne alle sammen men hadde de bodd nærmere & bare kjørt forbi & dratt igjen hadde jeg begynt å lure litt ja.. 



Anonymous poster hash: fb382...6e3
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på at han ikke kom på besøk om bare jeg var hjemme, men jeg hadde reagert på om han hadde kjørt frem og tilbake foran huset tilsynelatende uten mål og mening. Hvertfall hvis det hadde skjedd flere ganger. Da hadde jeg følt at han spionerte.

 

Anonymous poster hash: a5447...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...