Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Kan jeg det? Anonymous poster hash: 65fe5...688
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Du må lukte på den, lukter den ok så kan du det. Anonymous poster hash: 1e330...951
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Det kjenner du på lukta med det samme du åpner den! Mest sannsynlig er den helt fin:) Anonymous poster hash: e7cfc...0c9
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Sansynlig vis er den helt fin. Lukter den normalt og du steker den skikkelig går det fint. Anonymous poster hash: 3f6ec...fcc
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Kjøttdeig har vel dato siste forbruksdag og har mye større overflate enn f.eks rent kjøtt som er rene flater, ergo større område å vokse bakterier på. Jeg ville ikke gjort det. Biff kunne jeg fint spist over dato. Alt det står "best før" på kan spises så lenge det ikke lukter. Matvarer det står "siste forbruksdag" på, kaster jeg (med unntagen av biff av storfe). Anonymous poster hash: daaff...373
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Jeg skal også ha en kjøttdeig til middag i dag,der dato var i går, satser på den er fin. Man merker fort på lukt og smak hvis den er dårlig Anonymous poster hash: 587ea...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå