Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Selger kjedebutikkene badebleier? Eller må jeg bestille online? Tenker ikke på bikiniunderdeler, men sånne som holder litt mer på "gørra", dersom uhellet er ute Anonymous poster hash: 1e362...f4e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Ok, hvilke da? alle i hop? Hvordan vet jeg at det er BLEIER og ikke vanlige underdeler, fordi underdelene kun selges i sett?.. Anonymous poster hash: 1e362...f4e
mamma_til_gutt Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Huh? Hva mener du egentlig? Badebleier finner du i bleiehylla. Badebukser finnes stort sett i klesbutikken 😎
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Jeg mener badebleier. Av tøy.. Anonymous poster hash: 1e362...f4e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Badebleier av TØY? Eh, du finner helt vanlige bleier i butikken som er vanntette. Tøy er ikke vanntett. Anonymous poster hash: 3902e...b06
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Ok, hvilke da? alle i hop? Hvordan vet jeg at det er BLEIER og ikke vanlige underdeler, fordi underdelene kun selges i sett?.. Anonymous poster hash: 1e362...f4e Fordi det står badebleier eller swim pants på pakken f.eks? Anonymous poster hash: 3902e...b06
☆☆☆ Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Jeg mener badebleier. Av tøy.. Anonymous poster hash: 1e362...f4e Har frå lindex til jentene. Men kallar det badebukser, badebleier kjøper eg på daglegvarebutikk.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Badebleier av TØY? Eh, du finner helt vanlige bleier i butikken som er vanntette. Tøy er ikke vanntett. Anonymous poster hash: 3902e...b06 Ok, hvilke da? alle i hop? Hvordan vet jeg at det er BLEIER og ikke vanlige underdeler, fordi underdelene kun selges i sett?..Anonymous poster hash: 1e362...f4e Fordi det står badebleier eller swim pants på pakken f.eks? Anonymous poster hash: 3902e...b06 De skal ikke være vanntette........ De skal bare holde bedre på bæsj enn en vanlig truse gjør! Dette er badebleie: http://www.barnisolen.no/uv-klaer-barn-og-baby/uv-badebleier.html Åjoooda, de finnes i tøy også. Men vil gjerne ha noen rimelige. Anonymous poster hash: 1e362...f4e
Gullunger Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Det finnes vanlige "tøybadebukser" som ikke lekker. Du finner slike på sportsbutikker. ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Det finnes vanlige "tøybadebukser" som ikke lekker. Du finner slike på sportsbutikker. ;-)"Tøybadebukser som ikke lekker" heter badebleie badebukser lekker Anonymous poster hash: 1e362...f4e
Gullunger Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 Det finnes vanlige "tøybadebukser" som ikke lekker. Du finner slike på sportsbutikker. ;-)"Tøybadebukser som ikke lekker" heter badebleie badebukser lekker Anonymous poster hash: 1e362...f4e Takk for opplysningen. Da vet jeg det....
Tordensky Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg regner med du tenker på badebleier som kan brukes om igjen? Ja, de finnes. Men ikke i kjedebutikker tror jeg. Bleieboden og Eddabedda hadde hvertfall før. Søk på badebleie som kan brukes om igjen eller noe apnt 😊 Endret 8. juni 2014 av Tordensky
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Det finnes vanlige "tøybadebukser" som ikke lekker. Du finner slike på sportsbutikker. ;-)"Tøybadebukser som ikke lekker" heter badebleie badebukser lekker Anonymous poster hash: 1e362...f4e Det er jo antakelig du som roter med beskrivelsen når ingen skjønner hva du mener. Om det er badebukse som ikke lekker du skal ha, så tror jeg aldri jeg har sett det betegnet som bleie. Det finnes kun i kles-/sportsbutikker, i svømmehallen etc. Bleier er bleier og finnes i dagligvarebutikkene Anonymous poster hash: b4f8c...22b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Har en badebukse/bleie til baby kjøpt på babyshop. Er et slags stoff. Lekker ikke. Er tynn, ikke som en bleie - alt den trekker nok ikke til seg noe, men hindrer lekkasje. Anonymous poster hash: aecb9...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå