Gå til innhold

Fødsel - noen sting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hadde normal fødsel, fikk sydd litt og som husker hvor lenge det gjorde vondt å tisse, sitte osv for dere?

Anonymous poster hash: 15ba0...c10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke vondt å tisse.. fikk to sting.

Anonymous poster hash: e8aa8...800
Skrevet

De første dagene bare, brukte flaske med lunket vann som jeg skylte med mens jeg tisset de første dagene. Det var ikke så vondt å sitte vanlig, men på do i ett par uker før det ikke føltes som alt skulle ramle ut.

Skrevet

Sydde ikke så mye. Hadde vel vondt i en halv uke-en ukes tid... Tror jeg

Anonymous poster hash: 6a6e4...aea

Skrevet

Har sydd 2x. En gang etter klipping og sist nå revnet jeg og sydde tilsammen 6 sting. Det vondeste var det ene ved urinrøret. Måtte stå å tisse med dusjen på(ekkelt men nødvendig. Spylerne ved doet funket ikke bra nok) de første 2 dagene. Var vondt å sitte i ca en uke.

Etter klipping og en god del sting var det verre. Bommelommet ikke på 2 dager og hadde vondt lenge etterpå.

Anonymous poster hash: 00ffe...ddf

Skrevet

Fikk noen få pyntesting, og synes ikke det var så vondt å tisse, men kan enda kjenne at det er vondt om jeg sitter feil.

Skrevet

Har sydd ved tre fødsler, alt fra 5-6 sting til over 40 sting. Har ikke hatt vondt for å sitte noen ganger, bare litt øm første dagen. Tissing har heller ikke gjort vondt, men det kunne svi litt første uken dersom jeg ikke helte litt lunket vann over mens jeg tisset (hadde et litermålstående som jeg fylte med vann og helte over når jeg tisset).

Anonymous poster hash: 5a10b...078
Skrevet

OBS!

Hvis du har vondt når du sitter bør du være obs på infeksjon. Jeg måtte sitte på badering på sykehuset, spurte om ekstra sjekk før jeg dro etter 4 dg, da det var uendret. De andre fødende lo av meg på sykehuset, følte meg ganske pysete. Gikk i 21 dager med infeksjon. Feber av å til.

Måtte til slutt på legevakta da det tøt betennelse ut av stingene. Måtte ha sprøyte nedi der, og restene av stingene ble tatt vekk. Hadde likevel problemer i mndsvis etterpå.

Ikke nøl med å kreve undersøkelse!

Ved neste fødsel kjente jeg ingenting, for en luksus å føde uten infeksjon i ettertid :)

Anonymous poster hash: e19c5...cf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...