Gå til innhold

Hvordan steller dere føttene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egenlig aldri gjort noe særlig med føttene mine.

Ser at jeg har tykk hud noen steder, men har ikke engang en fil. Bruker dere fotbad og krem og filer jevnlig? Burde jeg kjøpe en elektrisk fil? Har heller aldri lakket neglene.

Kan dere gi meg noen tips? Vil så gjerne bli fin til sommeren

Anonymous poster hash: fbf3a...666
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ingenting, annet enn å dusje dem og klippe negler. Men å smøre med fuktighetskrem er deilig!

Anonymous poster hash: ddc72...c43

Skrevet

Smører morgen og kveld.

Skrevet

Smører morgen og kveld.

Takk for svar! Hva slags krem bruker dere?

Hva gjør du med den tykke huden? Har du ikke det?

Skrevet

Jeg har litt hard hud, jo. Men den er "myk" og ikke sprukket fordi jeg smører. Bruker karbamid 10% krem.

Skrevet

Såpe,vann og neglsaks

Anonymous poster hash: 6eb3d...5a5

Skrevet

Har fotfil i dusjen som jeg bruker ca 1x pr uke på hard hud. Ellers så smører jeg med cosmica sin fotkrem innimellom. Klippet neglene ved behov. Skal shine de litt snart til sommeren med fotbad og pedikyr:)

Anonymous poster hash: 66022...505

Skrevet

Vasker dem når jeg ellers er i dusjen og klipper neglene innimellom. Går mye barbeint så de får fin farge om sommeren. Dessuten gjør jeg 100 tåhev om dagen for å holde dem og leggene sterke og sunne.

Anonymous poster hash: bdf00...5a2

Skrevet

Jeg filer huden hver gang jeg dusjer, og smører etterpå. Tar på klar neglelakk til sist.

Anonymous poster hash: 518da...2d0

Skrevet

Smører føttene med Pattekrem, og blir kjempemyke :)

Skrevet

Pattekrem? Hva er det??

Skrevet

Jevnlig bruk av fotfil i dusjen

Daglig bruk av fuktighetskrem (håndkrem)

Ukentlig soving med poser m/olivenolje

BabyFoot 3-5 ganger i året

Alltid lakk (ulakkert = manneføtter :))

Bruker mye sandaler og går mye barbeint (fysj og fy! tydeligvis) og synes det er hyggelig å titte ned på velstelte ben, og ikke være redd for at andre synes de er ulekre.

Men så er jeg en av de som mener man skal pynte seg litt hver dag da, om så vare med litt leppestift eller noen fine øredobber.

Anonymous poster hash: b6208...2d5

Skrevet

Bruker den elektriske fotfilen fra Scholl 1 til 2 ganger pr uke, etterfulgt av fotbad. Tilslutt smører jeg inn føttene med fotkrem.

Gjest Antarctica
Skrevet

Må stelle mine hver uke. Hvis jeg forsømmer meg, får jeg svi. Kremen fra Gehwohl som skal myke opp/stoppe utviklingen av hard hud skal ideelt sett brukes hver kveld, så når jeg har tid blir det også gjort.

Gjest Antarctica
Skrevet

Pattekrem? Hva er det??

Spenol, kanskje?

Skrevet

Filer innimellom og en sjelden gang smører jeg føttene etter at jeg har lagt meg for kvelden. I tillegg klipper jeg neglene ved behov og av og til tar jeg på neglelakk, men syns egentlig det er penest uten noe på neglene.

Skrevet

Sett bena i godt varmt grønnsåpevann! :) Tørk opp litt, så filer du ned tør hud etc også smører du godt inn med Helosan (apotek, eller aller billigst i sverige, blå tube)Så tar du på bomullssokker og legger deg ;)
Det er så godt!!

Skrevet

Forsømmer dem litt i vinterhalvåret. Pleier å sitte med beina i bløt når jeg får tid. Ofte rett før sandalsesongen setter inn :D

Skrevet

Bruker mye sandaler og går mye barbeint (fysj og fy! tydeligvis) og synes det er hyggelig å titte ned på velstelte ben, og ikke være redd for at andre synes de er ulekre.

Men så er jeg en av de som mener man skal pynte seg litt hver dag da, om så vare med litt leppestift eller noen fine øredobber.

Ulakkert = manneføtter...man skal høre mye dumt.... :skratte: :skratte:

Anonymous poster hash: 40d1d...b80

Skrevet

Pattekrem? Hva er det??

Spenol, kanskje?

Tja, kanskje det..

Skrevet

Hvorfor går dere ikke til en fotpleier jevnlig bare? Selv går jeg hver sjette uke og synes de holder helt fint mellom hver gang med kun litt neglklipp og fotkrem etter dusj.

Anonymous poster hash: 1e8a8...315

Skrevet

Hvorfor går dere ikke til en fotpleier jevnlig bare? Selv går jeg hver sjette uke og synes de holder helt fint mellom hver gang med kun litt neglklipp og fotkrem etter dusj.

Hvorfor skal jeg betale noen for å stelle føttene mine når jeg ikke har noen problemer med dem?

Anonymous poster hash: bdf00...5a2

Skrevet

Ulakkert = manneføtter...man skal høre mye dumt.... :skratte: :skratte:

Anonymous poster hash: 40d1d...b80

Signerer denne, det må være det teiteste jeg har lest på lang tid

Anonymous poster hash: f0cb9...5fc

Skrevet

Takk for svar!

Soving med olivenolje? Mener du at du smører med olivenolje og tar pose rundt? Er det bedre enn krem?

Filer du på hard hud når den er våt?

Hva er BabyFoot?

Skrevet

Kanskje på grunn av at det er dyrt.

Jeg går 1-2 ganger i året.

Anonymous poster hash: 24645...db8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...