Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Vi får besøk av et vennepar med barn som skal være hos oss i to uker. Hva kan vi vise dem? Hva kan vi finne på? - uten bil. Jeg tenkte vi kunne ta dem med opp Fløyen, på Akvariet (og Nordnes (?)- mener det var der en kunne badet og?), borgen, vilvite, strutsefarmen om de tar imot besøk, botanisk hage...Men selv om jeg er bergenser så er jeg neimen ikke kjent i egen by, så finnes det noe mer vi kan gjøre? Det er deres første 'storby ferie' i Norge, så vi vil vise frem litt men også ha det kjekt :-) Anonymous poster hash: 152be...b24
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 KODE, kunstmuseene ved Lille Lungegårdsvann, har kjempefine utstillinger for voksne, og ikke minst for barn i KODE 4! http://kodebergen.no/kunstlab Ulriksbanen er verdt en runde, mer spektakulært enn Fløyen om enn ikke like sentralt. Anonymous poster hash: 0fe80...c80
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Buss til Øygarden for å få inntrykk av den ytterste kysten med alle småøyene og holmene? Anonymous poster hash: 2cd04...ae0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Gamle Bergen er verdt et besøk! Lepramuseet er interessant for voksne og for litt eldre barn. En badetur på stranda ved slottet. Anonymous poster hash: 8b143...b8c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Arborete på milde, det er utrolig fint der å gå å titte på planter, rosehagen og fjellhagen spesielt. Det er badeplass og flotte turmuligheter Gamlehaugen, trollhaugen er ogå begge steder med fine turmuligheter og badeplass tror jeg, i allefall på gamlehaugen. Vilvite senteret er fint på regnværsdager. Det samme er tur til regnhytten og rundt store lungårdsvann Anonymous poster hash: 7c740...4d9
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 PS, barn i byen-avisen har MASSE tips til hva man kan gjøre med barn i bergen sentrum og omegn Anonymous poster hash: 7c740...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå