Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Spiser dere softis når dere er gravid? Har hørt at det er fy fy pga bakterier...........men hva skal man høre på? Anonymous poster hash: 4d1ee...e85
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Hvis du vet hvordan en softismaskin rengjøres osv hadde du ikke spist softis i det hele tatt. Anonymous poster hash: 22e16...6e4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Ikke farlig. Anonymous poster hash: 20979...5ba
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Hvis jeg ikke visste hvordan rengjøringsrutinene var så ville jeg holdt meg unna akkurat softis. Har jobbet med softismaskiner for mange år siden og husker litt for godt hvor raskt det ble surt rundt kanten om sistemann som fylte på hadde slurvet litt :/ Det finnes så mye annen god is man kan kose seg med, så jeg ser ikke hvorfor man skal ta noen risiko. Men noen mener det er hysterisk. Det blir opp til hver enkelt hva man føler seg trygg på. Etter å ha jobbet med softismaskiner føler jeg meg ikke trygg på det med tanke på svangerskap. Utgjør sikkert ingen fare, men jeg vil heller være føre var så lenge det finnes så mange andre gode alternativ Anonymous poster hash: 7cbb9...dd3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Spiste softis i Norge, men i utlandet holdt jeg meg helt unna fløteis Anonymous poster hash: 2f68a...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå