Gå til innhold

Tør dere legge ut bilde av navelen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt komplekser for navelen min. Den har hele oppveksten vært en utovernavel. Da jeg ble 19 tok jeg piercing for å skjule den litt. Har alltid vært syltynn.

Nå har jeg altså født barn og har litt mer polstring. Og navelen stikker ikke lenger utover, men det er et stort hull på en måte.

Fortsatt flau.

Har du en fin navel?

Anonymous poster hash: 6217e...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKKE fin navle. Magen og da i særdeleshet navlen er mitt store kompleks. Min (både mage og navle) er ødelagt etter flere graviditeter så det må nok kirurgi til om jeg skal få fin mage igjen. Får se om det blir noe av.

Siden dette er dib vil jeg gjerne påpeke at alle skavanker er verdt det til tusen, når man tenker på de fantastiske barna jeg har fått ut av det. Dessverre har jeg likevel komplekser og liker bikini svært dårlig.

Anonymous poster hash: 134e4...bab

post-42-237835_thumb.jpg

Skrevet

Joda, jeg tør. Men tør du? Jeg har vel helt vanlig navle, vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 12e5d...983

Skrevet

Jeg har IKKE fin navle. Magen og da i særdeleshet navlen er mitt store kompleks. Min (både mage og navle) er ødelagt etter flere graviditeter så det må nok kirurgi til om jeg skal få fin mage igjen. Får se om det blir noe av.

Siden dette er dib vil jeg gjerne påpeke at alle skavanker er verdt det til tusen, når man tenker på de fantastiske barna jeg har fått ut av det. Dessverre har jeg likevel komplekser og liker bikini svært dårlig.

Din var faktisk ikke så ulik min. Bare at min ser ut som et større krater.

Fin og flat mage hadde du også!! Ingenting å skjemmes over du i hvert fall. :-)

HI

Skrevet

Joda, jeg tør. Men tør du? Jeg har vel helt vanlig navle, vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 12e5d...983

Usikker om jeg tør...

HI

Skrevet

Her ble det både navle og bikini 😛:P Helt vanlig navle tror jeg, med piercing-arr....

post-857660-264979_thumb.jpg

Skrevet

Siden dette er dib vil jeg gjerne påpeke at alle skavanker er verdt det til tusen, når man tenker på de fantastiske barna jeg har fått ut av det. Dessverre har jeg likevel komplekser og liker bikini svært dårlig. Anonymous poster hash: 134e4...bab

hallo? Du har INGENTING å klage over med deg magen, når du i tillegg har gått igjenom flere graviditeter! Er jo ikke tegn til det engang! Du må heller jobbe med hodet ditt!!

Anonymous poster hash: c7634...b96

Skrevet

Kirurgi? For å fikse på hva da mener du? Den magen er jo helt fin og vanlig. Hva i alle dager mener du kan forbedres med kirurgi, og har du overhodet SETT en ødelagt mage? Hjelpes, du må ha store komplekser.

Anonymous poster hash: a3a2a...f45

Skrevet

Alle navler blekner i forhold til min som har 3 (eller er det 4?) arr etter div operasjoner i seg. Og fortsatt klarer jeg ikke å fremkalle et kompleks for den. Jeg må være skrudd sammen feil.

Skrevet

Alle navler blekner i forhold til min som har 3 (eller er det 4?) arr etter div operasjoner i seg. Og fortsatt klarer jeg ikke å fremkalle et kompleks for den. Jeg må være skrudd sammen feil.

Pluss at du har en pupp på hver side av den, hvis jeg forstår profilbildet ditt rett ;) Og ikke et kompleks! Gratulerer :D

Hehe...Jeg har ikke noe å utsette på min navle heller. Ofrer den ikke særlig mange tanker i døgnet egentlig, men når jeg ser nærmere etter har jeg en ganske dyp navle. 

Skrevet

Anonymous poster hash: 88a9a...11b

post-42-44613_thumb.jpg

Skrevet

Ja. Er jeg 11 år og har et sykt behov for oppmerksomhet? Nei.

Anonymous poster hash: 82b0d...f5e

Skrevet

Den kom visst opp-ned :P

Skrevet

Har hatt hull i navelen, ble ikke så fint i graviditeten!:/

post-849409-274243_thumb.jpg

Skrevet

Finner ikke navlen min jeg 😝😝😝

Anonymous poster hash: 8aa1f...f5e

Skrevet (endret)

Her er min

Anonymous poster hash: c1b80...134

Endret av Kira bjeffer
Bilde er fjernet grunnet brudd på opphavsrett
Skrevet

Her er min Anonymous poster hash: c1b80...134

Hihi,mer så bra den der ;-)

Skrevet

Min.. Hurra for piercing liz..

Anonymous poster hash: ad210...176

post-42-1489602_thumb.jpg

Skrevet

Min.. Hurra for piercing liz..

Ble sidelengs...

Skrevet

Siden dette er dib vil jeg gjerne påpeke at alle skavanker er verdt det til tusen, når man tenker på de fantastiske barna jeg har fått ut av det. Dessverre har jeg likevel komplekser og liker bikini svært dårlig. Anonymous poster hash: 134e4...bab

hallo? Du har INGENTING å klage over med deg magen, når du i tillegg har gått igjenom flere graviditeter! Er jo ikke tegn til det engang! Du må heller jobbe med hodet ditt!!

Ja altså, komplekser sitter jo veldig ofte i hodet på de som har dem.

Jeg innser at bildet framstiller magen finere enn den er. For all del, jeg er fornøyd med at den er noen lunde flat, og jobber hardt for å bli kvitt litt av polstringen over magemusklene slik at de blir litt markert. Men om du ikke ser noen tegn etter graviditet, så er det bildet som lyver. Huden er myyye slappere, og jeg har en del (riktignok lyse) strekkmerker

rundt navlen. De gjør huden fryktelig skrukkete og rynkete i alle andre stillinger enn oppreist eller liggende flatt på ryggen. Kirurgien ville i så fall ha rettet opp navlen og så muligens strammet opp huden rundt navlen litt. Jeg er dog usikker på om det er verdt pengene, vi får se når minstebarnet blir litt eldre, er ikke så veldig lenge siden jeg fødte, så selve magen kan jo bli bedre enda. Navlen er det dog ikke håp for, den ble ødelagt allerede etter første og har ikke blitt verken verre eller bedre med de neste..

Skrevet

Her er min

:-O seriøst? Er navlen din ræva til en katt? Sjukeste tattis jeg har sett! Må være Google?

Anonymous poster hash: 0bdbc...2f3

Gjest Julia1984
Skrevet

Her er min

Mest harry jeg har sett

Skrevet

Her er min

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

c1b807fa732a2fdae4992b588cc55134] c1b80...134 [/acronym]

:-O seriøst? Er navlen din ræva til en katt? Sjukeste tattis jeg har sett! Må være Google?

Anonymous poster hash: 0bdbc...2f3

Google ja så jeg! Men usj, stygg var den.

Anonymous poster hash: c452c...a60

Skrevet (endret)

Her er min😊

Anonymous poster hash: dfbef...d65

Endret av Kira bjeffer
Bilde fjernet grunnet brudd på opphavsrett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...