Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Var på fest med gode veninner igår... Ut på natta ble jeg sittende å snakke med en gammel flamme og det endte med at vi hadde sex i ett båthus... Anonymous poster hash: b3952...420
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Så lenge du er singel og han er singel så er det vel ikke noe å tenke om det... Anonymous poster hash: 984db...816
Dr. Fyll Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Tenker? At du trives i maritimt miljø. Ellers ingenting.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 At du ikke vet forskjellen på ett og et. Anonymous poster hash: 68d5e...b64
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 At du ikke vet forskjellen på ett og et. Anonymous poster hash: 68d5e...b64 Kan jo hende hun og typen var innom flere båthus før de valgte det ene Eller at de hadde tenkt å ha sex i flere av båthusene, men bare hadde sex i ett av dem likevel Anonymous poster hash: d650e...ed2
*Miss Marple* Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Jeg tenker at du sikkert hadde en fin kveld.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 At du er flink å leve livet. Anonymous poster hash: 04dd1...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå