Gå til innhold

Hva tenker dere om meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest med gode veninner igår... Ut på natta ble jeg sittende å snakke med en gammel flamme og det endte med at vi hadde sex i ett båthus...

 

Anonymous poster hash: b3952...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er singel og han er singel så er det vel ikke noe å tenke om det...

 

Anonymous poster hash: 984db...816

Skrevet

Lucky you, tenker jeg da.

Skrevet

Tenker? At du trives i maritimt miljø. Ellers ingenting.

Skrevet

At du ikke vet forskjellen på ett og et.

 

Anonymous poster hash: 68d5e...b64

Skrevet

At du ikke vet forskjellen på ett og et.

 

Anonymous poster hash: 68d5e...b64

 

Kan jo hende hun og typen var innom flere båthus før de valgte det ene :P

Eller at de hadde tenkt å ha sex i flere av båthusene, men bare hadde sex i ett av dem likevel :P

 

Anonymous poster hash: d650e...ed2

Skrevet

Jeg tenker at du sikkert hadde en fin kveld.

Skrevet

At du er flink å leve livet.

 

Anonymous poster hash: 04dd1...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...