Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 ...at 90% av dem er tapere i ett samfunnsmessig perspektiv. Er ikke det ganske rart? Anonymous poster hash: f1e51...741
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 De tre jeg kjenner som heter Ronny er høyt utdannede. Har aldri hørt om noen med det navnet som ikke er på solsidan i samfunnet jeg. Den ene er lærer, den andre er arkitekt og den tredje er brann ingeniør. Anonymous poster hash: 7c9b7...595
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 De tre jeg kjenner som heter Ronny er høyt utdannede. Har aldri hørt om noen med det navnet som ikke er på solsidan i samfunnet jeg. Den ene er lærer, den andre er arkitekt og den tredje er brann ingeniør. Anonymous poster hash: 7c9b7...595 Da tror jeg du kjenner de tre unntakene som bekrefter regelen rett og slett. Anonymous poster hash: 03103...090
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Stemmer ikke her heller. Kjenner kun en Ronny og han er godt utdannet med fin jobb pluss at han er ekstreeeeemt fin å se på ;-) Anonymous poster hash: 9890f...402
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Kjenner 4 Ronny. 1 er narkoman. Ene jobber på legevakten. En er ingeniør og han siste er murer. Det er nok noe i det at mange narkomane heter Ronny, Raymond, Tommy osv. Og det har nok med at dette var populære navn på 70 tallet i utkantstrøk der økonomien var noe lavere. Men mange av dem har klart seg fint Har du noe konkret statistikk på hvor stor prosentvis del av de med navnet som lever i belasta miljøer eller som naver? Eller er tallet tatt fra løse luften? Anonymous poster hash: 55415...61f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Ronny, Jonny og Tommy påstår faren til en kompis er taper navn. Han driver eget firma og ansetter aldri noen med de navnene. Haha. Han er så stut i hodet. Ler når han setter igang tiraden om hvor håpløse de gutta er. Jeg jobber med en Jonny som er høyt utdannet men det er nok bare flaks han er det. 😂 Anonymous poster hash: 1d07e...96d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Av samme grunn som vi kommer til å ha mange taper-Lukas'er og taper Linnea'er om noen år. Mange som deler samme navn: you do the math. Anonymous poster hash: 931b0...310
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Forresten er det veldig viktig at vi voksne IKKE er fordomsfulle med tanke på navn: http://m.aftenbladet.no/nyheter/okonomi/jobb/Navnet-pavirker-karakterene-3105671.html#.U5QG6IkazCQ (navnet påvirker karakterene) Anonymous poster hash: 931b0...310
Gulosten™ Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Stemmer ikke her heller. Kjenner kun en Ronny og han er godt utdannet med fin jobb pluss at han er ekstreeeeemt fin å se på ;-) Anonymous poster hash: 9890f...402 Jeg kjenner også en sånn ekstreeeeeeemt fin å se på-Ronny, og jeg er glad jeg ikke er kona hans. Han jeg kjenner lever av å ta på mennesker og jeg hadde blitt så sjalu! Spesielt hvis jeg visste at det satt sånne som oss og snakket om hvor pen han er....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Kjenner en Ronny og han er høyt utdannet. Husker en som het Tony i nabolaget da jeg var barn, han var av typen med ring i øret og gjorde nok en del ting på kanten av loven.. Anonymous poster hash: 21778...3e4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Kjenner en Ronny og han er høyt utdannet. Husker en som het Tony i nabolaget da jeg var barn, han var av typen med ring i øret og gjorde nok en del ting på kanten av loven.. Anonymous poster hash: 21778...3e4 Aaaah. Tony. Kjenner to slike. Kjempe barske værstinggutter. Fengsel, rehabilitering, digre muskler og så kjekke at selv jeg må stirre. Voksne dama. 😳 Anonymous poster hash: 1d07e...96d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Kjenner en Ronny, han var ikke mors beste barn som ung, men ble bilmekaniker, er i dag samboer med barn og hund. Men han er rasist, så fortsatt en mann jeg holder meg unna. Kjenner en Tony og, aldri klart å ta utdannelse, sluttet i jobben, da han ble sliten av det, flyttet ikke hjemmefra før han nærmet seg 30. Men må si at jeg tror det med navn, er veldig tilfeldig. Anonymous poster hash: 7ee61...871
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Har nok med at mange som ble født for 25-30 år siden heter Ronny, Tommy, Johnny osv. Det var populære guttenavn og da vil navnene også øke på den negative statistikken. Akkurat som Jeanette og Marita gjør på jentesiden. Om 15-20 år er det Noah, Leander, Sander osv. som topper "taper" statistikken fordi så mange barn heter det i dag. Anonymous poster hash: a8b6e...9e2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har en ex som heter Ronny. Han lever i høyeste grad opp til navnet. Dop, fyllekjøring, vold +++. Ikke uten grunn han ble en ex.... Anonymous poster hash: 16e38...e56
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Jeg kjenner to Ronny, begge er vanlige familiefolk med gode jobber. Jeg jobber innen rus-og psykiatri i en storby, og der er alle vanlige navn jevnt representert. Jeg har ennå til gode å få en Ronny på lista, Raymond glimrer også med sitt fravær. Anonymous poster hash: 3fa37...39e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #17 Skrevet 8. juni 2014 Kjenner fire lege-Ronnyer faktisk Anonymous poster hash: c1056...8cb
Appelsindyret Skrevet 8. juni 2014 #18 Skrevet 8. juni 2014 Kjenner to Ronnyer, den ene var en taper, satt inne, smuglet og stjal... Han andre er mannen min, han er omsorgsfull, fantastisk familiefar, ingen rulleblad, ikke noe kriminell fortid. Har god jobb og er en skikkelig kar
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #19 Skrevet 8. juni 2014 Jeg kjenner to som heter Ronny og begge er høyt utdannede familiefedre med gode jobber. Anonymous poster hash: 269b0...e55
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #20 Skrevet 8. juni 2014 Det samme kommer til i skje med Lucas, Mathias og Leander forresten! Så alle dere med gutter med disse navnene, ikke døm Ronny'er for hardt nå da Anonymous poster hash: e8c75...845
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #21 Skrevet 8. juni 2014 Jeg jobber i psykiatrien, og ja, det er maaaange Ronnyer i arkivet! Jeg er og gift med en Ronny, over 40 år gammel, og aldri røyka en prince milf engang. Mer nerd enn tulling Anonymous poster hash: 1caab...a87
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #22 Skrevet 8. juni 2014 Price milf... Hihi Anonymous poster hash: e8c75...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå