Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Det er mitt inntrykk både her inne og i blant venner. Jeg har aldri hatt det og kommer ikke til å det heller ( så fremt vi begge holder oss friske). Jeg liker ikke tanken på at fremmede skal rydde og vaske blant våre private ting+ stoler ikke på at det blir bra nok. Er dere som har det fornøyd? Anonymous poster hash: ef2ac...ee4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Vi har ikke. Og (som jeg vet om) er det bare min tante med stort hus og barn i alle aldre, fra familien min som har det. Anonymous poster hash: 1f3a4...bea
Elsker livet Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 30 % av våre venner med barn har det. Så vidt jeg vet er alle fornøyde. De har det fordi de ikke liker å vaske og dermed kan gjøre andre ting når de har fri. Men det kreves en del rydding i forkant, og det meste av tiden de brukte til husarbeid brukes fremdeles til husarbeid fordi det er så mye mer enn vasking som må gjøres.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Syns at ryddingen er verst Har ikke vaskehjelp Anonymous poster hash: 9e38b...03e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Hadde aldri klart å slippe ett fremmed menneske inn i huset for å vaske. Så det gjør vi heller selv. Anonymous poster hash: 8cc2b...cc5
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 30 % av våre venner med barn har det. Så vidt jeg vet er alle fornøyde. De har det fordi de ikke liker å vaske og dermed kan gjøre andre ting når de har fri. Men det kreves en del rydding i forkant, og det meste av tiden de brukte til husarbeid brukes fremdeles til husarbeid fordi det er så mye mer enn vasking som må gjøres. Og det er grunnen til at vi ikke har vaskehjelp! Det er jo ikke vaskingen som tar tid, det er ryddingen...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Vi har en som kommer og vasker annenhver uke. Helt klart ryddingen som er verst. Men nå er ikke jeg frisk og vi klarer ikke alt alene. Var utrolig deilig å få hjelp Anonymous poster hash: dfbe6...333
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Å ha en masse meninger uten å ha forsøkt må jo være vitenskapssyn minst Anonymous poster hash: 0b6b6...f4a
Gemini77 Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Vi har vaskehjelp. Har hatt det i 6 år nå og hun vasker hver uke. Jeg har bechterew og jeg gjør alt for at jeg skal orke å jobbe 100% i tillegg til barn. Rydding er ingen problem for her er det ryddig hele tiden. Ting blir ryddet på plass etter bruk så jeg bruker ingen tid på rydding før hun kommer. Det eneste jeg gjør er å brette klærne som eventuelt henger til tørk på vakserommet slik at hun får vasket gulvet ordentlig
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Vi har annenhver uke. Vi må rydde alt selv så hun vasker bare overflater. Veldig deilig! Anonymous poster hash: 715a3...a19
Tjofsen Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Jeg kjenner ingen som har vaskehjelp. Selv kunne jeg aldri hatt det. Spesielt ikke etter å ha sett avsløringene TV2 kom med. Selvgjort er velgjort tenker jeg.
Blondzilla Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har vaskehjelp. Hun jeg har nå er litt slurvete, men hun jeg hadde før var veldig bra. Jeg har også hatt hushjelp som i tillegg til å vaske, ryddet, skiftet på senger pusset vinduer osv. Akkurat nå holder det med vaskehjelp, men ser ikke bort fra at hushjelpen kommer inn igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 Det er mitt inntrykk både her inne og i blant venner. Jeg har aldri hatt det og kommer ikke til å det heller ( så fremt vi begge holder oss friske). Jeg liker ikke tanken på at fremmede skal rydde og vaske blant våre private ting+ stoler ikke på at det blir bra nok. Er dere som har det fornøyd? Anonymous poster hash: ef2ac...ee4 Beste "investeringen" vi har gjort i forholdet! Deilig å aldri mer diskutere hvem som må vaske, krangle om skittent hus osv. Begge jobber mer enn 100% så det er godt å slippe å dra frem vaskebøtta når man har fri. Er stor fornøyd med hun som vasker. Tar full nedvask, vinduer når det trengs. Bytter sengetøy. Anonymous poster hash: d36c7...2e6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Vi har fordi eg har vore sjuk over lenger tid sa,stundes som eg jobba 120 % mannen ryddar mykje men er ikkje spesiellt flink til å vaske og han har eksem. No jobbar eg berre 100% og er frisk, vaskehejlpa skal skutte og vi har ikkje avgjort om ho blir erstatta... Anonymous poster hash: 0db4f...f22
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Nei, jeg er voksen, så jeg klarer faktisk å vaske huset mitt helt selv Anonymous poster hash: 2436c...f12
Daquiry Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har det, fantastisk deilig å slippet den dritt jobben der
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #17 Skrevet 8. juni 2014 Nei, jeg er voksen, så jeg klarer faktisk å vaske huset mitt helt selv Anonymous poster hash: 2436c...f12 Vil heller sei at du er ein smule umogen om eg tar utgangspunkt i svaret ditt. Anonymous poster hash: 0db4f...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå