Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har ikke kjent tidlig liv på 5 dager. Normalt? Anonymous poster hash: d90e5...8c5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 jeg kjente ikke liv før i uke 18, så det er nok normalt så tidlig. hvis babyen har snudd seg slik at den sparker mot ryggen din, så kjenner du det ikke før han/hun snur seg Dessuten er det ikke store babyen der inne Anonymous poster hash: 2e145...288
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Bekymret, ikke beskymret!! Og nei ingen grunn til å bli bekymret Anonymous poster hash: 68173...38b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Kjente ikke noe særlig med liv før i uke 23 Anonymous poster hash: ff85a...27d
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Slapp av! Det er ikke vanlig å kjenne liv daglig før man er mye lenger på vei! Jeg kjente ingenting i det hele tatt før jeg var over 20 uker med begge mine.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Er andre gangs å kjente ikke liv hver dag før i uke 23. Anonymous poster hash: eaf41...8d5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Så godt å høre. Skal på ul til tirsdag skrekken er jp å få beskjeden her er det ikke liv;-( Anonymous poster hash: d90e5...8c5
skinnfilla Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Jeg kjente litt småsprelling om jeg la meg ned og kjente etter. De mer solide sparkene kom gradvis i ukene framover. Tror nok du kan ta det helt med ro, fosteret er veldig lite ennå.
eelis Skrevet 7. juni 2014 #9 Skrevet 7. juni 2014 Jeg kjente litt småsprelling om jeg la meg ned og kjente etter. De mer solide sparkene kom gradvis i ukene framover. Tror nok du kan ta det helt med ro, fosteret er veldig lite ennå. Husker jeg hadde litt samme opplevelse som skinnfilla, hvis jeg la meg ned, med hendene på magen, og kjente godt etter - da kjente jeg litt dulting og sprelling inni der. Spesielt på kvelden. Det er helt normalt å ikke kjenne liv daglig enda. Som ei her oppe sier kan babyen ha lagt seg med ryggen ut mot magen din, så den sparker innover. Da jeg var på ul i uke 19 lå babyen min sånn, og han hoppet og danset, mens jeg kjente ingenting Slapp av enn så lenge, det går nok fint. Lykke til!
skinnfilla Skrevet 7. juni 2014 #10 Skrevet 7. juni 2014 Jeg kjente litt småsprelling om jeg la meg ned og kjente etter. De mer solide sparkene kom gradvis i ukene framover. Tror nok du kan ta det helt med ro, fosteret er veldig lite ennå. Husker jeg hadde litt samme opplevelse som skinnfilla, hvis jeg la meg ned, med hendene på magen, og kjente godt etter - da kjente jeg litt dulting og sprelling inni der. Spesielt på kvelden. Det er helt normalt å ikke kjenne liv daglig enda. Som ei her oppe sier kan babyen ha lagt seg med ryggen ut mot magen din, så den sparker innover. Da jeg var på ul i uke 19 lå babyen min sånn, og han hoppet og danset, mens jeg kjente ingenting Slapp av enn så lenge, det går nok fint. Lykke til! Det er som å ha en liten fisk inni der
eelis Skrevet 7. juni 2014 #11 Skrevet 7. juni 2014 Jeg kjente litt småsprelling om jeg la meg ned og kjente etter. De mer solide sparkene kom gradvis i ukene framover. Tror nok du kan ta det helt med ro, fosteret er veldig lite ennå. Husker jeg hadde litt samme opplevelse som skinnfilla, hvis jeg la meg ned, med hendene på magen, og kjente godt etter - da kjente jeg litt dulting og sprelling inni der. Spesielt på kvelden.Det er helt normalt å ikke kjenne liv daglig enda. Som ei her oppe sier kan babyen ha lagt seg med ryggen ut mot magen din, så den sparker innover. Da jeg var på ul i uke 19 lå babyen min sånn, og han hoppet og danset, mens jeg kjente ingenting Slapp av enn så lenge, det går nok fint. Lykke til! Det er som å ha en liten fisk inni der Åå, jeg har så lyst til å være gravid igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå