Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 hun er alltid sur å forbanna, å etter hun traff en gjøk av en mann for syv år siden har det bare gått nedover. hun har brukt halve livet sitt på en flott legeutdannelse , var alltid smilende å blid. alltid veldstelt. nå? vel hun har slutta å jobbe, sykenemeldt seg pga hun mener hun ikke klarer å være mamma å ha jobb ved siden av. hun er alltid uflidd å fatter ikke hva som har.skjedd. jeg vet jo det skyldes mannen hennes. helt opplagt for han er grusom... å det sier hun selv ofte også. den mellomste søsteren vår har nå gått igjennom en slankeoperasjon, hun fikk rett å slett fordi hun var sykelig overvektig. hun blomstrer å har rett å slett blitt så flott!! dette tåler ikke hun eldste søsstra mi , å idag sjelte hun ut mellomste at hun fortjente faen ikke å få dette her å hun unner henne ikke at hun skal få gå ned i vekt å bli frisk!! altså hva søren?! har utallinge ting jeg kunne fortalt. hun trøkker meg som er yngst ned i dritten alt hun kan. snakker dritt om barna mine osv.. nei helt paff idag.. deres mening? alder på oss er forresten meg- 25år mellomste- 34år eldste- 38år Anonymous poster hash: 88f9a...64b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Min mening er at hun langer ut mot de nærmeste for å få utløp for frustrasjon og sinne over sitt eget miserable liv Anonymous poster hash: 0fe41...fdb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Kan du virkelig ikke forskjellen på og/å? Og stor bokstav etter punktum, det har du aldri hørt om? Anonymous poster hash: 83c8e...6f8
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Kan du virkelig ikke forskjellen på og/å? Og stor bokstav etter punktum, det har du aldri hørt om? Anonymous poster hash: 83c8e...6f8 ærlig talt. jeg skriver fra tlf, så blir litt rotete der. å ned å/og går litt i surr. BEKLAGER Anonymous poster hash: 88f9a...64b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Kan du virkelig ikke forskjellen på og/å? Og stor bokstav etter punktum, det har du aldri hørt om? Anonymous poster hash: 83c8e...6f8 ærlig talt. jeg skriver fra tlf, så blir litt rotete der. å ned å/og går litt i surr. BEKLAGER Anonymous poster hash: 88f9a...64b Jeg skriver også fra mobil, men jeg skriver ikke som en 3. klassing likevel. Anonymous poster hash: 83c8e...6f8
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Kan du virkelig ikke forskjellen på og/å? Og stor bokstav etter punktum, det har du aldri hørt om? Anonymous poster hash: 83c8e...6f8 Du er sikkert en enkel kjerring å bo med. Not Anonymous poster hash: fbfef...c92
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Kan du virkelig ikke forskjellen på og/å? Og stor bokstav etter punktum, det har du aldri hørt om? Anonymous poster hash: 83c8e...6f8 ærlig talt. jeg skriver fra tlf, så blir litt rotete der. å ned å/og går litt i surr. BEKLAGER Anonymous poster hash: 88f9a...64b Jeg skriver også fra mobil, men jeg skriver ikke som en 3. klassing likevel. Anonymous poster hash: 83c8e...6f8 Skrive kan du, men oppføre deg kan du ikke Anonymous poster hash: d5146...abf
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Jeg synes at du snakke med søsteren din. Gjerne du og mellomste samtidig. Om foreldrene deres også er bekymret så vurder om de også skal snakke med henne. Fortell henne at siden hun ble sammen med mannen så har hun forandret seg veldig, hun er ikke lenger den samme, og du og de andre som er glad i henne er bekymret for henne. Og så spør henne rett ut om hun sliter i forholdet, om mannen er stygg med henne. Det er også lov å si at selv om hun selv tydeligvis har det vondt, så er gir det ikke henne grunn til å være stygg mot dere som er glad i henne. Fortell at dere gjerne støtter henne om hun vil endre på livet sitt, men at dere ikke vil akseptere at hun er stygg mot dere. Kan hende det er ekstra bittert for din søster å være der hun er i dag. Hun var trolig den "vellykkede" av dere, hun gjorde en bra jobb, hun hadde status gjennom jobben. Og plutselig så mestrer hun ikke hverdagen sin, hun greier ikke en gang å ta ordentlig vare på seg selv, og hun har det tydeligvis ikke bra. Samtidig har mellomste søster (som var overvektig og kanskje "mislykket" i din søsters øyne) snudd om livet sitt, tatt tak i det og greid å gjøre det til noe bedre. Din eldste søster vet at det krever mye å legge om livet etter en slankeoperasjon. Det krever styrke og pågangsmot og gjennomføringsevne.... ting din søster kanskje nå ikke greier å finne i seg selv. Da blir det kanskje ekstra bittert å "mislykkes" selv, og stoltheten hennes gir seg uttrykk på feil måter. Hvis din søster har en mann som ikke er snill med henne så trenger hun støtte. Masse støtte! Ikke provoser henne for mye, men finn ut om hun egentlig ønsker seg ut av forholdet, og hjelp henne i så fall med det dere kan. Da kan det hende dere får tilbake den søsteren dere kjente før hun traff mannen sin. Anonymous poster hash: 7f08c...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå