Gå til innhold

Gravid, overanstrengt og vondt i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har gjort mer enn jeg burde gjort i dag, og nå har jeg hatt vondt i magen i ettermiddag og kveld. Mye kynnere, men vondt utenom også.

Noen som har opplevd lignende? Går det over når jeg har tatt det med ro lenge nok? Har ligget strak ut siden 18.30. Er i uke 32.

Anonymous poster hash: 89b67...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hva du mener. Har vært gjennom flytting og holder på med utpakkingen ennå. de dagene jeg tar for hardt i må jeg legge meg.. får vondt i magen (gjerne ett sted på magen som blir kjempeømt) kynnere, vondt i ryggen og eller bare helt ødelagt. Ta deg en god dusj, legg deg med beina høyt og drikk vann :) Det pleier å funke, men er ikke gangfør før dagen etterpå tidligst.. :) God bedring :) 

Anonymous poster hash: 9e78b...093
Skrevet

Jeg vet hva du mener. Har vært gjennom flytting og holder på med utpakkingen ennå. de dagene jeg tar for hardt i må jeg legge meg.. får vondt i magen (gjerne ett sted på magen som blir kjempeømt) kynnere, vondt i ryggen og eller bare helt ødelagt. Ta deg en god dusj, legg deg med beina høyt og drikk vann :) Det pleier å funke, men er ikke gangfør før dagen etterpå tidligst.. :) God bedring :)

Takk for svar. Ligger i badekaret nå, og har absolutt bare horisontale planer for resten av kvelden! Var redd det kunne være noe farlig, men da satser jeg på at det går over.

Anonymous poster hash: 89b67...0b8

Skrevet

For min del har det ikke vært noe "farlig". Klart du må lytte ekstra til kroppen når du er gravid, og ikke minst hvis du føler deg veldig usikker etterhvert, så ringer du legevakten, jordmor eller hva dere har der du bor og forhører deg om hva du skal gjøre :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...