Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Folk har hostet over maten din eller rapet? Lurer på om jeg er ekstremt sær og vanskelig... ;-) Jeg takler ikke hosting over maten eller folk som raper mens man spiser. Får også helt noia når folk skal plukke med fingrene i skålen man spiser fra. Altså plukker opp med fingrene nedi. Burde ikke sett programmet om smitte :-P noen år siden... 5-6 år. Er jeg sykt sær? Anonymous poster hash: 9a63e...06b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Hadde noen hosta i maten min eller plukka oppi der, skulle de f meg spandert ny mat på meg :-) så sær er jeg. Anonymous poster hash: 4f8b3...fa3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Nei. Folk er grisete. Ikke faen om jeg spiser mat som er hostet, rapet (!!) eller plukket på. Folk flest vasker seg ikke engang på hendene, så ikke pokker om jeg vil ha de møkkete fingrene i maten min. Anonymous poster hash: 488ea...02e
Katteskinnet Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Eh, nei, du er ikke sær. Hvem vil spise noe andre har rapet på?? Haha.
Morshjertet <3 Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Du er absolutt ikke sær. De som hoster, rapper, plukker derimot e ekstremt sære, så lenge de har passert tre år
catchbaby Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Hadde noen hosta på maten min hadde jeg ikke spist mer. Hadde noen plukka på den kommer det faktisk litt an på hvem. Titt og ofte hender det at noen har tatt en chips eller lignende fra fatet mitt og jeg reagerer ikke nevneverdig på det om det er kjæresten eller ei venninne som gjør det. Raping er jeg heller ikke så hysterisk på. Synes ikke det er delikat, men kaster ikke maten min av den grunn. Men nå har jeg aldri opplevd at noen har rapa oppi maten min da, hvis det er det du mener stiller det seg nok annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå