Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk gjennom et brudd i vinter, og vi har kontakt pga barna. Er sint og skuffet over valg han tok, han sier han vil prøve igjen men føler ikke handlinger tilsier han vil. Jeg ser og snakker med han men er så sint, vet ikke hva jeg føler. Iblandt har jeg lyst å såre han som han såra meg.

Hvordan komme over eller vidre eller legge bak seg og fortsette?

Tips?

Anonymous poster hash: 9f5b3...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje du skal snakke med noen om dette,noen profesjonelle.han er faren til dine barn,ergo så skal du og må du ha god kontakt fo resten av livet på grunn av barna dine.

Men er du så sint som du sier,så må du få utløp for disse følelsene,og det får du ved  å snakke med noen profesjonelle,og ikke snakk til han om dette.

Og han er ikke rette person for deg mer, ikke som kjæreste.

Anonymous poster hash: c2c3b...c6a
Skrevet

Du eller dere i fellesskap kan jo snakke med familievernskontoret. De har gratis rådgivning i slike situasjoner. Der kan de hjelpe dere med å finne riktige redskaper til å komme frem til en felles løsning :) 

Anonymous poster hash: 3d185...9d5
Skrevet

Takk for svar, vi har vært hos familievernkontor og jeg har hatt samtaler alene. Vi har avtaler ang barna, det funker bra. Han vil vi skal løse ting, og jeg er så sint på han. Komme med dette nå, etter et svik og egentlig ikke ha konkret plan på hvirdan vi skulle løst floka. Problemet er jeg sliter med å lukke døra, vet jeg ble men vansklig

Anonymous poster hash: 9f5b3...2c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...