Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Hvordan gjør dere det i forhold til gaver? Mine foreldre er ikke så engasjerte og gir gaver kun jul og bursdag. Hans foreldre er veldig engasjerte og gavmilde med gaver. Hvordan gjøres dette? Anonymous poster hash: 16d48...7cc
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Mine foreldre gir ikke gaver til mitt bonusbarn, rett og slett fordi de ikke kjenner ham. han var ganske stor da jeg ble sammen med barnefaren, og hadde ikke noen interesse av å bli kjent med min familie. noe vi heller ikke ville presse på... han kjenner dem på den måten at han kan prate med dem når alle møtes (barnedåper og selskap til våre fellesbarn), men han har aldri vært på besøk hos dem eller noe... dessuten har han to sett med egne besteforeldre... sikkert mange som reagerer på dette, men det får så være... Anonymous poster hash: d4c32...2c4
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Min familie gir ingenting til bonusbarna. Helt greit, de har egen familie og min mor har gitt klar beskjed at de er ikke barnebarna hennes og hun føler ingen plikt i forhold til dem. Det kan bare respekteres. Anonymous poster hash: 81017...ad0
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Mine foreldre og søsken kjøper gaver for samme sum til min manns barn fra første ekteskap, som de gjør til vårt felles barn. Det synes jeg er koselig og inkluderende Anonymous poster hash: 86365...d0c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Hos oss har min manns foreldre valgt å ikke gjøre forskjell på vårt felles barn og barnet jeg hadde fra før.Jeg synes det er hyggelig. Men dersom de ikke ønsket å gi henne det samme hadde jeg respektert dette. Hun har også stor familie på sin biologiske fars side, så det er alltid hun som får mest tilsammen til jul. Anonymous poster hash: a99d8...aa2
humlemamma Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Min familie gir ingenting til bonusbarna. Helt greit, de har egen familie og min mor har gitt klar beskjed at de er ikke barnebarna hennes og hun føler ingen plikt i forhold til dem. Det kan bare respekteres. Anonymous poster hash: 81017...ad0 Hadde jeg fått bonusbarn hadde mine foreldre fått værsågod å behandle de likt som egne barnebarn. Om jeg velger å ha bonusbarn i mitt liv som jeg er glad i og ikke gjør forskjell på, så skal da søren meg ikke noen andre få komme og gjøre forskjell, ikke fra min side. Da hadde det vært på hue og ræva ut med besteforeldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå