Gå til innhold

Barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å invitere hele avdelingen i barnebursdag, men jeg jeg er redd det kommer til å gå "over stokk og stein" med 20 barn i alderen 4-6 år her på en gang. Langtidsvarselet ser jo lovende ut, så vi tenker å ha det ute, men allikevel...de må jo passes på tenker jeg, at de ikke skader seg, forsvinner osv. Her løper tankene løpsk som dere ser!

Noen som har erfaring med å ha så mange barn på besøk på en gang?

Anonymous poster hash: ffe2e...8c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er altfor voldsomt, for bursdagsbarnet ikke minst. 20 gaver, mye mas.

Anonymous poster hash: 9c21c...078

Skrevet

Feiret 4årsdagen med alle barna på avdelingen. 15 barn. Jeg leide barnehagen og hadde feiringen der.

Anonymous poster hash: eb20b...8ef
Skrevet

Om du får fri frå jobb, går det jo an å invitere i bhg-tida.  Då får du personalet med på å passe etter.  Ellers er 20 ungar, nokon gjerne med medfølgande foreldre (?), meir enn eg hadde trivdes med å hatt på besøk. 

Skrevet

Hvis dere har plass til det og det et mange nok voksne, så tror jeg det noe kjempefint!

Anonymous poster hash: 0af1f...a14

Skrevet

Vi pleier å ha 15 til 25 unger når det er bursdag. Det går helt fint, men vi pleier å være 3 voksne.

De fleste ungene oppfører seg eksemplarisk og de 2-3 som er litt mer utfordrende passer vi ekstra godt på.

Anonymous poster hash: 22ef9...2c5

Gjest Julia1984
Skrevet

Spørs alder på barnet. Jeg synes høres litt voldsomt med 15-20 barn f.eks en 4 åring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...