Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har anskaffet meg en Puma tights gjennom ellos, men vurderer å sende den tilbake ettersom jeg ikke helt kan forstå at jeg skal sloss for å få den på meg ! Den har klebrig tape på innsiden, og det er jo bare komisk! Noen tips for å anvende dette plagget? dypping i potetmel gidder jeg ikke, slik vi gjorde med badehetter før! Anonymous poster hash: 9d60f...585
Vaffelstrikk Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Jeg lurer på hva som er poenget med kompresjonsplagg til trening..? Kan forstå gamlemor på flytur, men til jogging? Har ellers ingen råd til hvordan du kan få den på deg
Brennheite Badeand Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Denne skjønte ikke jeg helt poenget med. For bruk ETTER trening!? Merkelig konsept, jeg hadde returnert dem. Andre kompresjonsplagg for bruk ved trening, f.eks 2xu tights er genialt og man blir faktisk ikke like fort sliten i beina med dem. Men silikon på innsiden - det høres bare klamt og rart ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå