Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 I Bodø kommune. Er det 133% eller annet tillegg? Anonymous poster hash: 8ff8b...474
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Vi som jobber i butikk får 100% tillegg fra klokken 13, men tror de i helsevesenet har helligdagstillegg fra kl 12. Anonymous poster hash: 97f5f...b09
Honningmelon Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Jeg jobber i helsevesenet og har 133% fra kl. 12.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Takk for svar! Helsevesen her ;-) Anonymous poster hash: 8ff8b...474
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Pr. definisjon er det helligdagsfred fra kl 17.00. Men hva som er tidspunktet for når helligdagstillegg slår inn, skal være fastsatt i tariffavtalen. Sjekk den. Anonymous poster hash: b298e...6b7
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Hvor finner man den? Anonymous poster hash: 8ff8b...474
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Noen som vet? Anonymous poster hash: 8ff8b...474
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Noen som vet? Anonymous poster hash: 8ff8b...474 Hvor jobber du da? Søk på google evt (på hovedtariffavtale og ditt arbeidssted/kommune). Anonymous poster hash: b0657...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå