*Miss Marple* Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Sitter og nyter de siste solstrålene på terrassen mens jeg nyter sommerlydene rundt meg. I en hage hopper 13-14 års gamle gutter på trampoline, i en annen leker 3-5 åringer i vannsprederen. Naboen på ene siden har grillfest for storfamilien og bonden er i full gang med slåtten på jordet nedenfor. Mini leker i sandkassen med pappa og midi gjør klart til venninne-filmkveld. Det er så mye lyd og så mye glede at jeg blir helt varm i hjertet. Sånne dager må man verdsette og da gjør det ingenting om det blir leggetid en time senere enn vanlig for en liten skrott. MEN når mini er vel i seng blir det reker og øl på terrassen, det blir heller ikke feil. Dette er min elsk på en dag som ikke har plass til hat. God pinse ❤️
Superdolly Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Så fin stemningsrapport . Selv bor jeg såpass langt unna naboene at vi ikke ser hverandes hus engang, for ikke å snakke om høre hverandres barn. Men akkurat nå sitter jeg på terrassen med en kopp te og hører fuglene kvitre og hestene pruste . Bare ett av mine barn er hjemme, og han holder på å rydde! Det er heller ikke det verste å høre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå