Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Det kommer 10 unger i bursdagen og syns det kanskje ikke blir så lett å holde styr på de ungene ute. Sånn at de ikke stikker avgårde. Men vil ikke ha alt det griset eller rotet inne eller. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 39501...e54
*Miss Marple* Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Det spørs hvor gamle barna er og hvordan uteområdet er, men jeg holder alltid en knapp på uteselskap om det er mulig. Men rot og gris tåler man da noen få ganger i året?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Det spørs hvor gamle barna er og hvordan uteområdet er, men jeg holder alltid en knapp på uteselskap om det er mulig. Men rot og gris tåler man da noen få ganger i året? De er 5-6 år. Og ute er det to åpninger ut fra hagen innkjørselen og en bak huset. Akkurat nå er det evig rydding her. Pga opppussing. Så når endelig bursdags selskapet skal være her så har vel endelig alt opp pussingen ferdig å ting er på plass. Hi Anonymous poster hash: 39501...e54
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Hadde 13 gjester (1.klasse) i tillegg til mine egne fire unger i selskap her for et par uker siden, jeg lot verandadøra stå åpen så ungene kunne gå som de ville. Var ikke noe problem det, noen var ute og noen var inne, noen lekte med vannballonger, noen husket, noen lekte med lekene i kjellerstua, noen utforsket rommene til våre barn osv.. Vi spiste mat rundt spisebordet inne, men kakene og snacksen tok vi på verandaen. Ungene er jo vant til å være på begrenset område både i barnehagen og på skolen, jeg sa bare til dem at ingen fikk lov å gå av tomta vår, at alle måtte holde seg i hagen. Det gikk veldig greit. Anonymous poster hash: 55930...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå