Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Helvete at jeg måtte gjøre det. Han er samboer og vi har hatt sex i tre måneder. Vi hadde en fantastisk kveld, var ute og spiste og drakk og jeg ble litt full. Når vi la oss bare ramla ordene ut av meg... Og han bare smilte, la armen rundt meg og kysset meg. Så sa vi ikke noe mer. Med andre ord - han elsker ikke meg, og jeg angrer på at jeg blottlegger meg. Kan jo liksom ikke komme nå og si at jeg ikke mente det....? Anonymous poster hash: 2100d...d95
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Han 'elsker' nok hun han har hjemme mens du er god nok til sitt bruk. Dessverre. Anonymous poster hash: d53b5...5e8
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Jo, klart du kan trekke det tilbake. Si "sa jeg virkelig at jeg elsker deg? Sorry, var nok fullere enn jeg har godt av" Anonymous poster hash: 7b5ef...40c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Hvis han har en annen samboer enn deg håper jeg virkelig ikke han elsker deg, men fy flate dere er frekkere enn flatlusa begge to. Anonymous poster hash: 07151...d59
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Du er tøm og røm for han, så ikke forvent å hør det tilbake. Han ser nok på deg som lett på tråden. Fin følelse eller hva? Anonymous poster hash: 00a0e...e85
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Ta det opp med ham, si du har fått følelser for ham og at du ikke kan fortsette forholdet til ham siden han er samboer med en annen. Vil han ha deg så får han gå fra samboeren og deretter komme til deg. Hvis du elsker mannen, men forblir bare elskerinnen hans så kommer det til å ødelegge noe i deg den dagen du endelig innser at han har brukt deg. (og da har vi ikke begynt å si hva det ødelegger for samboeren.) Så for din egen del, snakk med ham og bryt deretter forholdet. Ikke gå i fella hvor du hører ham si "jeg skal gå fra henne, må bare vente til etter...." og så fortsette forholdet mens du venter og venter og venter. Anonymous poster hash: baf1f...a48
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Pass deg nå HI så du ikke får en sint og såret dame etter deg...har lest her på DiB at man kan forvente både rekskall i gardinstenger, snegleinvasjon i hagen og strippogram på jobben om man står i med en opptatt man. Anonymous poster hash: e20d0...bcb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Mennesker som deg gjør meg kvalm. Skam deg, virkelig, skam deg! Anonymous poster hash: 29bf4...5da
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #9 Skrevet 7. juni 2014 å elske en annens kvinnes mann...skikkelig whitetrash Anonymous poster hash: e6da3...a45
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #10 Skrevet 7. juni 2014 Han 'elsker' nok hun han har hjemme mens du er god nok til sitt bruk. Dessverre. Anonymous poster hash: d53b5...5e8 Hvis mannen min hadde pult på og data en annen i tre måneder hadde jeg ikke følt meg veldig elska du...Gratulerer til samboeren hans som har valgt seg en utro drittsekk. Anonymous poster hash: 5391a...f93
FrukenB Skrevet 7. juni 2014 #11 Skrevet 7. juni 2014 Hvorfor vil du ha ham? Hvis han kan gjøre det med deg, så kan han gjøre det mot deg....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #12 Skrevet 7. juni 2014 Hvorfor vil du ha ham? Hvis han kan gjøre det med deg, så kan han gjøre det mot deg.... What she said!! ... Anonymous poster hash: 3b172...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå