Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg fikk dem i forrige svangerskap. I ansiktet, halsen, ryggen og brystet. 

Noen andre som har hatt dette? Lurer litt på hvor vanlig dette er. :)

Håper ikke jeg får det denne gangen også :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Allerede hatt:P Så ut som at jeg var i tenåringsperioden min igjen! Håper ikke nesa blir gigantisk iløpet av de neste mndene heller :) Tror det er nokså vanlig :)

Skrevet

En god venninne og søsteren min har fått ganske store neser og ja. Får håpe vi slipper unna :D

Skrevet

Menneh....blir den mindre igjen? Min er rimelig stor fra før :D

Skrevet

He He ja :) Det gjør de = ) Det er noe som ikke alle snakker om, men har reagert på de to i allefall, for de har vært gigantiske .. 

Skrevet

...makan.... snakk om å ofre kroppen sin! Hehehe!

Skrevet

He.he ja!! men, det tar jeg frivillig imot det som kommer :D hvor langt er du på vei?

Skrevet

Er 5+6 :)

Gååår såååå saaak....te....

Enn du? :)

Skrevet

Jeg vet!!!! Skulle ønske jeg var halvveis nå:D

4+5 Ca, skal ta ny test i morgen cb digital!

Har du barn fra før eller:)?

Skrevet

Har ei på 8, så det er leeenge siden sist. Har jo glemt alt som har med babyer å gjøre ;P

Enn du?

Synes digital testen er så dyr jeg, Hva kommer den til å vise? Har ikke fått prøvd. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hadde mye av det frem til sola kom... Fikk det før testen viste positiv... Og det ble en plage. Men så på våren (april/mai) så forsvant de 😃👍

Skrevet

Apropo nesa 😉 Med førstemann ble nesa stor 🙊 Men kan ikke huske med de etter... Hele ansiktet hovner opp da, men nesa syns liksom så godt 😄

Skrevet

Jeg hadde ansiktet fullt av kviser i første trimester... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...