Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Vi har fått tilbud om en kattunge, den virker kvikk og nysgjerrig. Moren derimot er litt sky, ikke så veldig kosete og liker ikke å bli bært på. Jeg vil gjerne ha en katt som er grei å ha med å gjøre, liker kos og lek. Kattungen er en gutt som skal kastreres. Er det stor sjans for at kattungen vil bli lik moren? Vi har slitt enstund med å få tak i kattunge, og denne virker veldig søt og kvikk! Aner ikke hvem faren er. Dyrebeskyttelsen kunne vært et altnernativ men de holder ikke til her i nærheten. Anonymous poster hash: a2156...67c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Det som er viktig for at en kattunge skal bli trygg og rolig er at den ikke tas fra moren for tidlig. Den bør være hos moren til minst 12 uker. Anonymous poster hash: a3901...c12
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Det er nok like stor forskjell på kattunger som menneskeunger du . Samtidig så har hvordan du behandler den, hvor mye oppmerksomhet og kos du gir den mye å si for hvordan den blir. Min kattunge har også en mor som er litt " kjedelig" ikke glad i kos, lek osv. Mens kattungen min er helt annerledes. Hun sover i sengen vår om natten, og hver eneste morgen når jeg går på toalettet kommer hun etter, strekker ene poten opp mot meg for å bli løftet, får litt kos, går så inn på kjøkkenet sammen med meg for å få godbit, og så til verandadøren for at jeg skal åpne den. Ellers sitter hun alltid i kjøkkenvinduet når jeg lager mat, hun sitter på en stol ved kjøkkenbordet når vi spiser middag. Hun sitter på toalettet når jeg er i dusjen, og er sjeldent mer enn 1 meter unna meg. Hver eneste kveld leker hun med en lekemus hun har, hun elsker å leke apport :-p. Hun er også en veldig kosete katt, hun sover gjerne i armene mine eller mannen sine hele natten. . Anonymous poster hash: c9199...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå