Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Høres jo ut som rene vidunder rensemiddelet for uren hud! Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 40a92...ca6
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Oh YES!!Jeg har en sjelden tilstand av acne, jeg hadde sinnsykt mye kviser før og uren hud.Brukte jeg Proactive 2 dager på rad, merket en sinnsykt forskjell o.OBrukte jeg det i 1 uke, forsvant det ganske mange kviser.Men bruker det ikke nå lengre, siden jeg har "vokst av" meg kvisene Anonymous poster hash: e730f...fd9
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Oh YES!!Jeg har en sjelden tilstand av acne, jeg hadde sinnsykt mye kviser før og uren hud.Brukte jeg Proactive 2 dager på rad, merket en sinnsykt forskjell o.OBrukte jeg det i 1 uke, forsvant det ganske mange kviser.Men bruker det ikke nå lengre, siden jeg har "vokst av" meg kvisene Anonymous poster hash: e730f...fd9 Men hvis det er hormonelt betinget, som ved etter ppilleslutt, da skal det litt mer til enn rens?! Slike produkter kan jo ikke ta tak i hormonproblemene! Men kjempe flott at det funket på deg:-) Anonymous poster hash: 40a92...ca6
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har generell liten tiltro til produkter som selges på tv-shop... Anonymous poster hash: f3e28...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå