Gå til innhold

Falskhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som tilsynelatende er veldig hyggelig og snill, men hun skal alltid mene så mye negativt om de hun kjenner bak deres rygg. Det er alltid noe galt med andres måte å leve livet sitt på.

Har en annen felles venninne som skal gifte seg i sommer, venninna mi har sagt til meg at hun tror aldri dette forholdet kommer til å vare, hun gir det maks 3 år sier hun..de passer ikke sammen bla bla. Hun kjenner ikke engang mannen venninna skal gifte seg med og vet ingenting om forholdet deres. Så ser jeg at hun har skrevet til venninna vår på facebook "gleder meg på deres vegne, dere er så søte sammen". Jeg bare what?? 

Hvordan takle sånne folk? 

Anonymous poster hash: 4a042...bb7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er denne bedrreviteren av en venninne egentlig? Blir kvalm av damer som henne!

Anonymous poster hash: 024e4...fb9

Skrevet

Hun er snart 30..

Anonymous poster hash: 4a042...bb7
Skrevet

Hun er snart 30.. Anonymous poster hash: 4a042...bb7

Makan, da er det på tide å vokse opp! Høres ut som en sjalu og bedreviterav en venninne!

Anonymous poster hash: 024e4...fb9

Skrevet

Drit i dem! Er et flust av dem på Facebook, ser det omtrent HVER DAG, blir så kvalm...

Jeg kan snakke om folk, hvis de gjør noe veeeldig dumt (ikke baksnakking, men kritisering), men da LATER jeg ikke som at jeg synes de er så søøte og snille osv på Facebook etterpå!

Anonymous poster hash: 4fe6a...d95

Skrevet

Høres heeeeeelt ut som en helt vanlig dame i mine ører. Men for det første hadde jeg trodd hun var 18, 19 år, ikke 30..

Anonymous poster hash: 27a9e...3c2
Skrevet

Har en kollega som er slik jeg. 44 år.

Baksnakket ALLE. Mange av de hun snakker dritt om smisker hun så vanvittig med på face. Regner med hun snakker dritt om meg også så holder meg laaaaangt unna.

Anonymous poster hash: a432b...407

Skrevet

Mulig det er meg, men dette er da helt normalt?! Synes ikke det er noen grunn til å reagere så sterkt. Ser dette "hele tiden"

Anonymous poster hash: f7c1f...a6b

Skrevet

Sånne folk dropper man. Hva tror du hun sier bak din rygg da? Baksnakker hun alle andre så baksnakker hun nok deg også.

Anonymous poster hash: 9239c...d13
Skrevet

Kast den første steinen den som aldri sier noe slikt selv ;-D

Anonymous poster hash: 39848...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...