Gå til innhold

OG DER VÅKNA VI,KA FAEN!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger her i sengen alene,mannen er på reise og holder nesten på å søvne!Plutselig hører jeg et voldsomt rabalder i gangene,en mann som hyyyyler og skriker,og så ringer det flere ganger på døren!både bikkjene og jeg hopper opp av sengen,med hjertet i halsen og løper bort til døren og kikkehullet!der ligger det en ung mann og hamrer seg og skriker,og jeg ser en annen forfjamset mann løpe rundt!Lettere skjelven åpner jeg døren og lurer på om det har skjedd noe gale,kunne se og høres sånn ut,men personen vil ikke svare!mannen som løp igangene var en av de andre naboene som var helt forfjamset sottret fram om at han ble vekket på samm måte som meg ved at personen ringte på for harde livet!denne naboen er av den typen som ALDRI ser på deg når su møter han,eller sier hei,Ååå jeg noe jo overrasket over nære det der han sto helt sjokket og kvit i trynet!plutselig kommer nabogutten forbannabakke ned trappene og drar personen som ligger nede etter seg og sier at dette går går faen ikke an mens han som sagt sleper den andre personen etter seg på bakken!jeg roper at han må få hjelp og vi må vite at han er bevisst!Plutselig reiser denne personen seg helt klar i blikket,som om inventing hadde jenter!!!KA FAEN!så der våknet jeg,er fortsatt ganske shaky,adrenalinet pumper som bare det!Denne personen har tydelivis vært på fest hos denne ungdommen som kom ned og slepte han etter seg!huff,er glad vi snart skal flytte altså!og med det ønsker jeg god natt håper jeg ;-)

 

Anonymous poster hash: b480d...01e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger her i sengen alene,mannen er på reise og holder nesten på å søvne!Plutselig hører jeg et voldsomt rabalder i gangene,en mann som hyyyyler og skriker,og så ringer det flere ganger på døren!både bikkjene og jeg hopper opp av sengen,med hjertet i halsen og løper bort til døren og kikkehullet!der ligger det en ung mann og hamrer seg og skriker,og jeg ser en annen forfjamset mann løpe rundt!Lettere skjelven åpner jeg døren og lurer på om det har skjedd noe gale,kunne se og høres sånn ut,men personen vil ikke svare!mannen som løp igangene var en av de andre naboene som var helt forfjamset sottret fram om at han ble vekket på samm måte som meg ved at personen ringte på for harde livet!denne naboen er av den typen som ALDRI ser på deg når su møter han,eller sier hei,Ååå jeg noe jo overrasket over nære det der han sto helt sjokket og kvit i trynet!plutselig kommer nabogutten forbannabakke ned trappene og drar personen som ligger nede etter seg og sier at dette går går faen ikke an mens han som sagt sleper den andre personen etter seg på bakken!jeg roper at han må få hjelp og vi må vite at han er bevisst!Plutselig reiser denne personen seg helt klar i blikket,som om inventing hadde jenter!!!KA FAEN!så der våknet jeg,er fortsatt ganske shaky,adrenalinet pumper som bare det!Denne personen har tydelivis vært på fest hos denne ungdommen som kom ned og slepte han etter seg!huff,er glad vi snart skal flytte altså!og med det ønsker jeg god natt håper jeg ;-)Anonymous poster hash: b480d...01e

Hahaha og autocorecten lever litt eget liv her ser jeg,huff;-)

 

Anonymous poster hash: b480d...01e

Skrevet

Hæ? Bare hæ?

 

Anonymous poster hash: 8925a...56e

Skrevet

Du ringte ikke politiet? Var nå ikke helt bra det der da...?

 

Anonymous poster hash: 7608d...986

Skrevet

What the fuck did I just read?



Anonymous poster hash: e5f07...70d
Skrevet

Hahaha,ja jeg ser at den autocorecten levde sitt eget liv,er ikke lett dette her,Hehe!Joda,selvsagt hadde jeg ringt politiet og ambulanse hvis det hadde vært behov for det,men jeg anså hele situasjonen som helt tullete da vedkommende pluselig reiste seg,helt klar i blikket og hadde det bra!hadde uroen fortsatt hadde jeg ringt

 

Anonymous poster hash: b480d...01e

Skrevet

Hæ?



Anonymous poster hash: 5c5be...11b
Skrevet

Hadde en av mennene på seg zebratruse, og hadde de drukket for mye Dr. Loosen?

Skrevet

Hadde en av mennene på seg zebratruse, og hadde de drukket for mye Dr. Loosen?

Han hadde buksa si på seg,hehe :-) men kan røpe så mye som at det var i Bergen vest ;-)

 

Anonymous poster hash: b480d...01e

Skrevet

 

Hadde en av mennene på seg zebratruse, og hadde de drukket for mye Dr. Loosen?

Han hadde buksa si på seg,hehe :-) men kan røpe så mye som at det var i Bergen vest ;-)

 

Anonymous poster hash: b480d...01e

 

 

Sikker på at det var hans bukse? Kanskje han hadde stjålet den fra mann nr. 3?

Skrevet

 

 

Hadde en av mennene på seg zebratruse, og hadde de drukket for mye Dr. Loosen?

 

Han hadde buksa si på seg,hehe :-) men kan røpe så mye som at det var i Bergen vest ;-)Anonymous poster hash: b480d...01e

 

Sikker på at det var hans bukse? Kanskje han hadde stjålet den fra mann nr. 3?

Hihih, ja kanskje det ;-)

 

Anonymous poster hash: b480d...01e

Skrevet

Hva faen..



Anonymous poster hash: ca36b...d07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...