Gå til innhold

Vi har et tillitsproblem! Hva hadde du tenkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min lyver for meg, men når jeg tar det opp med han ender det stort sett med at han blir sur på meg. Han har jo sagt at han skjønner hva jeg mener... Må nevne at han har vært utro, også økonomisk. For mange måneder siden dumpet det opp et brev i postkassen hvor det skulle betales årsavgift på en campingvogn i hans navn ( som ikke jeg visste om) jeg snakket med ham og han skjønte ingenting så han. Han hadde ingen campingvogn og skulle ringe og ordne opp i dette. I dag kom nytt brev med melding om tvangsfullbyrdelse og avskilting på samme vogna. Jeg viste han fakturaen og han er fremdeles helt uforstående til dette. Jeg ringte forresten og spurte hvor lenge den hadde vært registrert på ham og det hadde den vært i 8 år. Jeg skjønner ingenting! Hva tror du? Kan det være som han sier at det er en feil i systemet?

Anonymous poster hash: f9775...c69

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis han blir sur på DEG har han ikke rent mel i posen. Hvis det er Biltilsynet som har gjort feil, ville han ha blitt sur på DEM.

Tipper han juger. Det er fælt å leve med folk som er upålitelige...

Skrevet

Dytt

Skrevet

Dere har ikke et tillitsproblem, han har personlighetsproblemer.

Jeg ville ring igjen og sjekket tidligere eier, og pratet med dem om hvem som kjøpte. Just in case. Men med den historien, hadde jeg ikke trodd på mannen.

Skrevet

At dere har både tillitsproblemer og andre problemer er det vel ingen tvil om...

Jeg lurer like mye på hva i all verden man skal holde en campingvogn hemmelig for............??

En campingvogn liksom........??

Anonymous poster hash: 20d30...723
Skrevet

Tipper dtet er hans hemmelige elskovsrede ;)

På hue og ræva ut med han!

Anonymous poster hash: 01c3c...400

Skrevet

Dytter igjen

Skrevet

Det er absolutt ikke greit å lyve. Har du tatt han i små løyner også? Som er i den grad man bare ikke forstår hvorfor de lyver om akkurat det? som i at han tjener mer enn han sier, eller brukte mer penger på en uviktig ting som ikke har stor betytning og som ikke var dyr i utgangspunktet?

Jeg var sammen med en i 10 år, da han var utro og stakk, rett etter at vi fikk barn nr 2, dukket det opp så mye rart. Man føler seg bare lurt.

Hadde jeg vært deg ville jeg undersøkt litt. vet ikke hvordan, men siden han blir sur på deg for sånne ting så er det nok mye han holder hemmelig. Vet ikke om det går an å finne ut hvor den campingvogna er plassert?

Er han mye på "gutteturer"?

Anonymous poster hash: 10efb...495
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen da, kortere eller lengre enn 8 år?

Har jo sett på luksusfellen at folk har eid biler som har blitt solgt/tvangssolgt uten at det har blitt registrert hverken hos forsikringsselskap eller statens veivesen, så disse idiotene som ikke åpner regningene sine får inkassogjeld på ting de ikke skulle betalt i det hele tatt fordi de ikke lenger eier bilen.

Kan noe sånt ha skjedd med mannen din, han har eid en campingvogn men den ble solgt også ble ikke salget registrert hos veivesenet så mannen din fortsetter å få regning på veiavgift selv om han ikke eier vogna lenger? Har man ikke sendt inn skjemaet med eierskifte kan det fort skje...

Men om du har vært sammen med han i mer enn 8 år høres det jo veldig rart ut at han skal ha eid en campingvogn som du ikke har visst om, hvor har den stått og hva har den blitt brukt til da?

Anonymous poster hash: 2da37...cb5
Skrevet

I år har det faktisk vært tull med enkelte årsavgifter pga omlegging i registrene. Leste om en sak i avisen der en mann plutselig fikk krav om årsavgift på en moped han hadde solgt mange år i forveien.

Feil kan skje i alle systemet. Det jeg syns skurrer i din historie er jo at mannen din blir sur på deg når du tar det opp, samt at han ikke gjør noe for å finne ut av saken selv.

Anonymous poster hash: 6f9b3...49c

Skrevet

Den står registrert på ham. Har sjekka det. Men han sier at det ikke stemmer. Og ja, han har løyet eller unnlatt og si noe til meg mange ganger, både om større og mindre ting som jeg ikke skjønner hvorfor han lyver om... derfor stoler jeg heller ikke på at dette stemmer.

Skrevet

Den står registrert på ham. Har sjekka det. Men han sier at det ikke stemmer. Og ja, han har løyet eller unnlatt og si noe til meg mange ganger, både om større og mindre ting som jeg ikke skjønner hvorfor han lyver om... derfor stoler jeg heller ikke på at dette stemmer.

Det må være frustrerende å leve med mannen. Mulig han eide campingvogna og omreg glapp da den ble solgt, det kan skje. Men nekter han bare for å ha noe med den å gjøre og lyger om eierforholdet så har han neppe rent mel posen. Merkelig. Mitt råd: Press han. Krev sannheten, flytte evt i noen dager så han skjønner alvoret. Vis at du ikke er naiv.

Skrevet

Jeg tipper at han tar med des damer dit, muligens prostituerte. Beklager at det virker krasst, men her er noe alvorlig galt. 

Om jeg var deg ville jeg ha sagt at du visste alt om hva campingvogna har blitt brukt til, og sjekket reaksjonen. noe er veldig galt her.

Anonymous poster hash: 9ee2a...e7d
Skrevet

Hvordan oppfører han seg ellers? Om du tenker tilbake, var det en forandring på et eller annet tidspunkt?

Anonymous poster hash: 10efb...495
Skrevet

kom deg ut!!!! Har opplevd det samme.. guri så naiv jeg var...

Anonymous poster hash: fc04c...9e6
Skrevet

Jeg vet at jeg bør komme meg vekk... :( det er bare fryktelig vanskelig. Han innrømmer aldri noe, ikke engang ordentlig når jeg har bevis "svart på hvitt" J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...