Gå til innhold

Har du gjort vagina-leksa di? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om "alle" tar knipeøvelser jevnlig, eller om det er flere sløvsekker som meg?

Og et spm. til... er skjeden deres slapp og vid, eller stram og trang?

Anonymous poster hash: e45fb...aa8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! Nei, jeg har ikke knepet noe som helst, og er nok litt slapp og vid. :D

Skrevet

Jeg tar knipeøvelser flere ganger om dagen. Har ingen vaginale fødsler bak meg, kun ks.

Jeg vet egentlig ikke om jeg er vid eller slapp, eller noe midt i mellom. Menn jeg har hatt sex med har ofte sagt at jeg er trang, men det kan jo hende det er en hvit løgn for å få meg til å føle meg bedre ;)

Anonymous poster hash: 3ea98...6d0

Skrevet

Vet du, jeg aner ikke helt, men tror jeg er et sted mellom trang til middels. Har ikke tatt noe særlig knipeøvelser, men hadde ikke vaginal fødsel, men haste- KS.

Anonymous poster hash: 9a70d...e8d
Skrevet

Jeg tar knipeøvelser flere ganger om dagen. Har ingen vaginale fødsler bak meg, kun ks.

Jeg vet egentlig ikke om jeg er vid eller slapp, eller noe midt i mellom. Menn jeg har hatt sex med har ofte sagt at jeg er trang, men det kan jo hende det er en hvit løgn for å få meg til å føle meg bedre ;)

Eller så er det jo som å si om seg selv at de ikke er gode nok på oppvarminga ;) 

Mannfolk som er gode til forspill er de som får kvinner til å utvide seg og bli våte :P 

Anonymous poster hash: 2d0b7...4da

Skrevet

Var veldig flink da jeg var tvillinggravid. Hoppet på trampoline bare fire uker etter fødsel og det var ikke antydning til lekkasje. Nå kjenner jeg at jeg har blitt litt slappere igjen. Knip, knip, knip!!!

Anonymous poster hash: 9e829...85d

Skrevet

Kniper ikke, men er trang.

Anonymous poster hash: 40ed8...86b
Skrevet

Har tatt knipeøvelser i mange år, til og med med vaginavekter uten at jeg er det minste fornøyd.

Skulle ønske jeg bodde i Amerika og kunne tatt operasjon...

Anonymous poster hash: 85291...08c

Skrevet

Må bare påpeke at urinlekkasje ikke alltid skyldes dårlig muskulatur, men heller urinrør som henger feil. Jeg ble akkurat operert for lekkasje, men har særdeles gode knipemuskler i følge lege, gyn og kirurg ;-) Trang som bare det ;-)

Anonymous poster hash: 6f719...4de

Skrevet

jeg kniper og har gjort det i årevis.

Anonymous poster hash: 972fc...1eb
Skrevet

Hvorfor svarer du deg selv? :D

Anonymous poster hash: 50fd4...6d5

Skrevet

Eller så er det jo som å si om seg selv at de ikke er gode nok på oppvarminga ;)

Mannfolk som er gode til forspill er de som får kvinner til å utvide seg og bli våte :P

Anonymous poster hash: 2d0b7...4da

Jepp 👍Enig der

Anonymous poster hash: 11a0a...e26

Skrevet

Hvorfor svarer du deg selv? :D

Anonymous poster hash: 50fd4...6d5

Hihi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...