Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Black don't crack.. Anonymous poster hash: 57fea...123
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Black don't crack..Anonymous poster hash: 57fea...123 Hehe, igjen,whaaaat??? Anonymous poster hash: bb123...58d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Black don't crack..Anonymous poster hash: 57fea...123 Hehe, igjen,whaaaat??? Anonymous poster hash: bb123...58d Betydning: svart hud blir ikke rynkete. (I alle fall ikke så fort) Anonymous poster hash: 57fea...123
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Black don't crack..Anonymous poster hash: 57fea...123 Hehe, igjen,whaaaat??? Anonymous poster hash: bb123...58d Betydning: svart hud blir ikke rynkete. (I alle fall ikke så fort) Anonymous poster hash: 57fea...123 Oja,hehe, har ikke hørt det uttrykket før:-) Anonymous poster hash: bb123...58d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Ser ut som en femtenåring Anonymous poster hash: 69ec9...dcb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Jeg ville uansett ha drukket badevannet hans. Slurp. Anonymous poster hash: 27f0a...638
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Jepp. 41 år, high as a kite, dyktig og dritlekker. Anonymous poster hash: 9532d...638
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Black don't crack.. Anonymous poster hash: 57fea...123 Tull og tøys. Motbevisst mange ganger. Det har ikke noe med hudfarge direkte, men hvor mye man tar vare på huden sin. Svart hud tåler mer sol, men om hvite er påpasselige så er det likt. Hvem bryr seg om hvor gammel han er? Ekkel fyr. Anonymous poster hash: 9bc60...8dd
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Jeg ville uansett ha drukket badevannet hans. Slurp. Anonymous poster hash: 27f0a...638 DobbelSlurp.
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Og jeg slurper ikke badevann i tide og utide. Men pokker heller.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Må han jo minst være med de rynkene i panna Anonymous poster hash: b8e81...831
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Han er forresten ikke hel-'black', men visstnok halvt Fillipino/African-American. Greit. Over og ut for meg.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Haaaaawt!!! Anonymous poster hash: 5876f...de4
Line-mamma til to herlige Skrevet 7. juni 2014 #15 Skrevet 7. juni 2014 Drop it like its haaaaaaaaawt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå