Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Jeg lurer litt på hvordan symptomene startet? Har en stund (1-2 mndr) hatt slørete syn på ene øyet.. sliter med at jeg er veldig trøtt... har også armer og ben som sover, ikke helt, men litt.. samt noe rykk i armene i blant.. har også flere tilfeller av at jeg føler at jeg skal besvime, men har heldigvis ikke gjort det.. Er redd for at dette kan være begynnelsen på MS.. Anonymous poster hash: 73488...9fd
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Sykdomsforløpet starter forskjellig fra individ til individ. Jeg kjenner flere med MS, ene gikk fra å kunne løpe (være normal) til å omtrent ikke kunne gå på ett par år, mens en annen har levd med MS diagnosen i mange mange år og lever et forholdsvis normalt liv til dags dato, men har dårlige perioder. Anbefaler deg å ta kontakt med lege for å få ting konstatert eller avkreftet der. Anonymous poster hash: 51869...f19
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Takk for svar.. har bestilt time, men er jo ikke før om et par uker.. i mellomtiden tenker jeg og lurer fælt... hi Anonymous poster hash: 73488...9fd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Ja Anonymous poster hash: e08a1...9ce ? Anonymous poster hash: 73488...9fd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Ja, har en i nær familie som har det. Sym Anonymous poster hash: 8381b...332
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Svaret mitt postet seg selv før jeg var ferdig. Symptomene du beskriver er veldig vage, men det kan jo ms-symptomer være. Det tar tid å utrede ms. Jeg håper du bare er litt sliten og helt frisk:-) Anonymous poster hash: 8381b...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå