Gå til innhold

Betatt av sjefen :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har dame, en sønn fra tidligere forhold og nå en på vei.

 

Snakk om tett samarbeid, så kan ikke unngå ham. Han er av den flørtende fyren, åpen og snill. Han er tro mot familien sin så ikke noe som vil skje, og jeg oppfører meg så normalt som mulig.

 

Så er umulig å komme over han å.... :/

 

Eneste muligheten er å slutte i jobben, men lite ledig for tiden.

 

Føler meg som den skolejenta og skjelver i knea bare han ser på meg :(

 

Et problem jeg aldri trudde jeg skulle oppleve....

 

Anonymous poster hash: c605f...b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på andre jobber

 

Anonymous poster hash: 96f2c...e7d

Skrevet

Søk på andre jobber

 

Anonymous poster hash: 96f2c...e7d

Nettopp det jeg gjør, men ikke noe ledig...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c605f...b66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...