Gå til innhold

Idag hørte jeg om


Anbefalte innlegg

Skrevet

En mor.. Som har reist fra samboeren sin.. Og barnet på ett år.

Hvorfor?

Fordi hun hadde møtt en mann på Facebook, fra utlandet, som hun skulle reise og besøke, og bli sammen med. Hun har forlatt faren til barnet og barnet. Reist, dratt, forsvunnet.

 

Hvem GJØR noe sånt? Hun kan aldri ha vært glad i barnet engang. Da hadde hun ikke reist. Merker jeg blir så sint!!!

 

Anonymous poster hash: a7ea0...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det går nok an å reise fra barnet sitt selv om du er glad i det.

Ville tenkt at det ligger mye, mye mer bar, som sikkert innebærer mørke følelser og frustrasjon.

Skjønner at folk rundt denne dama blir sinte, men er du sikker på at hun er ved sine fulle fem?

 

Anonymous poster hash: f1c7e...5b2

Skrevet

Jo, det går nok an å reise fra barnet sitt selv om du er glad i det.

Ville tenkt at det ligger mye, mye mer bar, som sikkert innebærer mørke følelser og frustrasjon.

Skjønner at folk rundt denne dama blir sinte, men er du sikker på at hun er ved sine fulle fem?

 

Anonymous poster hash: f1c7e...5b2

Det er samboeren som har fortalt, aner ikke om hun er "dum" eller ikke. Men det skal sies at det er faren til barnet som har brydd seg og gjort alt med barnet, matet det og stelt det... Trist!

 

Anonymous poster hash: a7ea0...c05

Skrevet

Kanskje hun lider av en alvorlig uoppdaget fødselsdepresjon?! Det er ikke alltid man vet bakgrunnen for andres valg..



Anonymous poster hash: 67fd3...c1a
Skrevet

Fødseldepersjon eller udugelig mor.

 

Anonymous poster hash: f8910...6b7

Skrevet

Jeg tror nok heller at hun tror at gresset er grønnere på den andre siden. Får nå håpe hun ikke får seg flere barn hun kan forlate...

 

Anonymous poster hash: a7ea0...c05

Skrevet

Enn om hun hadde tatt med seg barnet og bare reist fra barnefaren da? Hadde det vært bedre?

 

Jeg tror det ligger mye mer bak denne historien enn det dere vet...

 

Anonymous poster hash: 5314f...a21

Skrevet

Tror det er veldig farlig å dømme så raskt som du gjør nå.



Anonymous poster hash: 7f775...78c
Skrevet

Dwt er jo ganske mange som gjør det. Du har ikke vært på dib lenge du?

 

Anonymous poster hash: 6b18b...516

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Jo, det går nok an å reise fra barnet sitt selv om du er glad i det.

Ville tenkt at det ligger mye, mye mer bar, som sikkert innebærer mørke følelser og frustrasjon.

Skjønner at folk rundt denne dama blir sinte, men er du sikker på at hun er ved sine fulle fem?

 

Anonymous poster hash: f1c7e...5b2

Det er samboeren som har fortalt, aner ikke om hun er "dum" eller ikke. Men det skal sies at det er faren til barnet som har brydd seg og gjort alt med barnet, matet det og stelt det... Trist!

 

Anonymous poster hash: a7ea0...c05

Og den forsmådde samboeren/fullkomne faren er et uhilda sannhetsvitne?

Er du ikke bittelitt naiv nå...?

 

Han ville vel neppe fortelle absolutt hele sannheten om forholdet dersom saken f eks var at han selv var utro og dama hadde reist. Da er det lettere å slå ei plate om at det er kona som et utro. See?

Skrevet

Min ex sin mor dro fra han og broren hans da de var små, traff en fyr og flyttet til et annet sted i landet. 

For å si det sånn er ikke min ex så glad i sin mor og har kun kontakt med henne pga barna..



Anonymous poster hash: fb2a1...699
Skrevet

Blir vel meldt savnet om 14 dager og 14 dager etter det siktes samboer gir drap.

Du vet aldri hva som er sant når man bare hører en side av saken.

 

 

Anonymous poster hash: eab33...80b

Skrevet

Tipper mor er glad i barnet, og at hun vurderte det dithen at barnet ville få det bedre ved å forbli i hjemmet hos far, evnt søsken, istedefor å flyttes på. Ville nok ikke blitt skrevet en setning heller om det var far som gjorde det samme.

Skrevet (endret)

Min mor gjorde noe tilsvarende. flyttet først til andre siden av landet i noen år og giftet seg. Etter at det ble slutt med han flyttet hun til utlandet og giftet seg med en annen mann. De er nå gift på det 15.året.

Jeg har aldri vært i tvil om at mamma er glad i meg, men er vandt til å kun tenke på seg selv og er en smule egoistisk. Når jeg var liten var jeg mye sint på mamma for at hun forlot meg, og ønsket at hun ville ta meg med seg hver gang hun dro tilbake til utlandet. Ser jo i dag at mamma faktisk gjorde det beste for meg da hun lot meg være til pappa. Jeg fikk en stabil og god oppvekst med en flott stemor som har behandlet meg som sin egen, jeg fikk søsken jeg har vokst opp med, et sted å kalle hjemme. Et barndomshjem.

Hadde mamma tatt meg med hadde jeg hatt en ustabil barndom med iallefall 9 flyttinger med bytting av skolekrets, lidd under ekstremt dårlig økonomi, blitt utsatt for vold av den tidligere ektemannen, flyttet til ulandet, laaangt unna annen familie osvosv.

 

Påenget mitt er at man skal ikke rakke ned på en mor som drar ifra barna sine. Det kan være gode grunner til at hun gjør som hun gjør. Dessuten er ikke en mor mindre glad i barna sine enn det en pappa kan være! Selvfølgelig ingen regel uten unntak, men det gjelder begge kjønn!

Endret av Ønsker*Drømmer*Håper
Skrevet

Du hadde ikke reagert på samme måten hvis en far hadde gjort det samme.

 

Anonymous poster hash: 9b966...d6a

Skrevet

Hun hadde i utgangspunktet tenkt til å ta med ungen, men hun gjorde det ikke. Sikkert fordi barnefaren hadde laget et oppstyr, han vil ikke miste barnet sitt.

 

Nå er hun kvitt begge to, akkurat som hun ville. Ikke noe ansvar, ingen forpliktelser, bare den nye mannen hun kan kose seg med. Og det er ikke sånn at hun plutselig dro, hun hadde bestemt det en stund. Eneste nye var at ungen ble ogjen i Norge.

 

Noen er bare så onde! INGENTING i hele verden er en god grunn til å forlate barnet ditt. Jo, kanskje én ting, hvis du dør.

 

Anonymous poster hash: a7ea0...c05

Skrevet

Du hadde ikke reagert på samme måten hvis en far hadde gjort det samme.

 

Anonymous poster hash: 9b966...d6a

Jeg er ikke hi, menNei jeg hadde ikke reagert på samme måte om det var far som dro. De fleste klarer seg fint uten en far, er mer sårt uten mor.

 

 

Anonymous poster hash: 91101...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...