Gå til innhold

Barnas båt til Fredrikshavn...Er det ok?


Anbefalte innlegg

Skrevet

To barn på 5 og 7 år :-)

Er  det en båt man lett blir båtsyk i?



Anonymous poster hash: 02ac9...8b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske skrekkelig, men supert for barna. Ikke vanlig med sjøgang som kan gjøre noen sjøsyk på sommerstid.

 

 



Anonymous poster hash: 3b83d...fb3
Skrevet

Mye gøy for barna, ganske slitsomt for voksne ;)

 

Personlig synes jeg lugarene under bildekket, som er de billigste, er helt frygtelige. Mye støy, rare lyder fra motorrom og klaustrofobisk. Så kjøp dere lugar på dekk 4 eller over :)

 

Anonymous poster hash: cdcbf...ae7

Skrevet

Og nei, den er såpass stor at det er sjelden risiko for båtsyke :)

 

Anonymous poster hash: cdcbf...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...