Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 To barn på 5 og 7 år :-) Er det en båt man lett blir båtsyk i? Anonymous poster hash: 02ac9...8b1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Det er ganske skrekkelig, men supert for barna. Ikke vanlig med sjøgang som kan gjøre noen sjøsyk på sommerstid. Anonymous poster hash: 3b83d...fb3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Mye gøy for barna, ganske slitsomt for voksne Personlig synes jeg lugarene under bildekket, som er de billigste, er helt frygtelige. Mye støy, rare lyder fra motorrom og klaustrofobisk. Så kjøp dere lugar på dekk 4 eller over Anonymous poster hash: cdcbf...ae7
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Og nei, den er såpass stor at det er sjelden risiko for båtsyke Anonymous poster hash: cdcbf...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå