Miss Hannigan Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Eerie! Kommer ikke på et tilsvarende godt norsk ord. Hver gang jeg leser bokstavene i et innlegg skrevet av Frk Nilsen ser jeg et (ondt og melkehvitt) øye som stirrer på meg. Ser jeg bort på bildet er det plutselig bare et par fredelige bestemorsko. Ser jeg tilbake på bokstavene er det onde øyet der igjen! Er det virkelig ingen andre som plages med dette??
☆☆☆ Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hadde ikkje det problemet, har det no Endret 6. juni 2014 av ★
Musemorbr / Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Jøss.... var det SKO? Måtte rett og slett inn på profilen nå. Jeg har kun sett øyet jeg. Er her bare fra mobil, så ser ting i lite format.
Iiiiik Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Øye?! En skikkelig projektiv test dette, langt bedre enn Rorschack. Jeg ser intet annet enn to kule støvletter. Det er positivt å se mennesker eller dyr på Rorschack (de blekkflekkene vet dere), så kanskje min manglende evne til å se dette øyet er et hint om noe patologisk hos meg...
frk Nilsen Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Huff da, det har jeg ikke sett.... Ikke meningen å skremme deg
Himmel og hav Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Nå har jeg prøvd på langt hold og kort hold, med og uten briller, med hodet på skakke og mens jeg myste med det ene øyet. Jeg ser bare støvletter. Det er sikkert bare et symptom på min dårlig skjulte skogalskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå