Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare ute etter deres synspunkter. Fødte et barn for 10 dager siden, dette er første helg hjemme , og mannen har reist på firmafest i kveld. Har ikke tenkt stort over det, annet enn at det er kjipt å være alene, spesielt hvis 3-åringen blir trøblete i natt. Men snakket nettopp ned ei venninne, og hun syntes det var heelt forkastelig at han drar på fest nå så kort etter fødselen... Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 6b0e6...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke likt det. Min mann hadde prioritert familien sin den første tiden hvertfall!

Anonymous poster hash: 89bf5...2ed

Skrevet

Hadde foretrukket at han ble hjemme, men ville følt meg som en skikkelig sutrekjerring hvis jeg hadde krevd at han ble hjemme.....

Skrevet

Underlig prioritering å dra på fest første helga med ny baby i hus og med en mor som har gått igjennom en fødsel.

Anonymous poster hash: 2acc3...1b5
Skrevet

Kjenner at jeg er litt skuffet over at han valgte å dra ut, og han burde tenkt seg til og aller mest ønsket å være hjemme... Men det er liksom ikke verdens undergang heller...

Skrevet

Menn er enkle. Hvis du ikke har meldt et behov for at han skal være hjemme, så eksisterer ikke behovet. Ergo blir det firmafest.

Anonymous poster hash: b804b...7aa
Skrevet

Han la dette frem for et par dager siden, og spurte om det var greit hvis han la treåringen først. Følte ikke at jeg kunne nekte han, men kjente jeg ble lei meg. Mest fordi han hadde lyst til dette mer enn å være hjemme med oss nå... Men så tenkte jeg at det sikkert bare er mine ustabile hormoner nå rett etter fødsel som gjør at jeg overreagerer:) Det er jo eg ingen big deal at han går på fest...!!

Skrevet

I lys av det du skriver i siste innlegg, syns jeg det er helt greit han drar på fest. Han har jo spurt deg om det var greit for deg at han dro, om han la treåringen først. Tror det er hormoner, been there - done there. Unn ham festen, og unn deg selv egentid noe senere, begge med god samvittighet.

Anonymous poster hash: c98a4...81a
Skrevet

Hehe, mente selvsagt been there, done that :)

Anonymous poster hash: c98a4...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...