Gå til innhold

Dere som har vært i/har hatt temabryllup...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva var temaet?



Anonymous poster hash: d1ee4...afd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

50-tallet :)

 

Anonymous poster hash: 8ceb8...d55

Skrevet

Sommerfugler i mitt eget bryllup

Skrevet

Temaet var USA. Ingen av dem er amerikanere. Kleint og tacky.

Skrevet

Var i et brylup der temaet var Frankrike. Verken brudeparet eller noen av deres nærme snakket fransk selv om de prøvde seg. På menyen skulle det liksom være fransk mat ifra en bestemt region, ingen av rettene var derifra, faktisk så var bare en av rettene Fransk...

Videre var det Fransk sviske musikk fra 80 tallet og egentlig var hele bryllupet en fransk parodi. Kan vel kanskje nevne at jeg er Fransk og dette var mannens venner.



Anonymous poster hash: 96450...72b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...