Gå til innhold

Alene med 1 barn, hva finne på i ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 uker ferie i sommer, far er ikke involvert nå. Vi skal 1 uke til Danmark med familie, muligens en liten tur til svigers etterpå. Forslag til hva vi kan bruke resten av ferien på, uten at det koster altfor mye? Barnet er 2,5 år.

Anonymous poster hash: 96ae4...497

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli med hun i den andre tråden til syden. Hvis du kan hjelpe til med hennes barn, betaler hun reisen :-D

Anonymous poster hash: d9b89...92f

Skrevet

Jeg har en mer en gjennomsnittlig aktiv 2-åring, tror ikke jeg kan passe på flere barn samtidig :) selv om syden høres kjekt ut :)

Skrevet

Kan jo forstå at det blir litt mye med 3 barn.... men må si at det kunne vært koselig hvis man hadde mulighet..

Anonymous poster hash: d9b89...92f

Skrevet

Jeg har en mer en gjennomsnittlig aktiv 2-åring, tror ikke jeg kan passe på flere barn samtidig :) selv om syden høres kjekt ut :)

Trenger ikke være tyngre å være 2 voksne på 3 barn enn 1 voksen på 3 barn. Må huske på at barna da også har hverandre;-))

Anonymous poster hash: 1bfa4...f49

Skrevet

Jeg har en mer en gjennomsnittlig aktiv 2-åring, tror ikke jeg kan passe på flere barn samtidig :) selv om syden høres kjekt ut :)Anonymous poster hash: 96ae4...497

Trenger ikke være tyngre å være 2 voksne på 3 barn enn 1 voksen på 3 barn. Må huske på at barna da også har hverandre;-))Anonymous poster hash: 1bfa4...f49

Jada, de leker sikkert fint sammen, men de må da passes på uansett. Og hvis de løper i tre forskjellige retninger kjenner jeg at jeg hadde blir litt stresset ;)

Noen andre forslag?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...