Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Hei Jeg er 100% alene med mine barn på ett og fire år. Tror dere det er mulig å få med en person på ferie for å hjelpe til med barna? F. Eks en uke til Rhodos der jeg betaler alt, men får hjelp til å se etter barna. Tror dere at noen ville vært interessert? Jeg kan ikke betale lønn i tillegg. Hvor kunne man evt. annonsere? Anonymous poster hash: cf16e...be8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Hei Jeg er 100% alene med mine barn på ett og fire år. Tror dere det er mulig å få med en person på ferie for å hjelpe til med barna? F. Eks en uke til Rhodos der jeg betaler alt, men får hjelp til å se etter barna. Tror dere at noen ville vært interessert? Jeg kan ikke betale lønn i tillegg. Hvor kunne man evt. annonsere? Anonymous poster hash: cf16e...be8 Har du ingen venner du kan invitere med? Ville vært skeptisk til å sette inn annonse altså. Anonymous poster hash: 9b07d...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Enig med hun over her.. Har du ingen venner med barn som skal? Søsken eller foreldre? Jeg er og helt alene med ei på fire år. Har dratt med vennepar før og i år blir mamma og søster min med. Anonymous poster hash: 8d758...8f0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Nei, jeg har ingen som kan være med 😳 Anonymous poster hash: cf16e...be8
Gjest Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Hmmm synes det bør være en person som du stoler på og ikke minst kjenner barna dine, mht hva de liker og ikke liker. Kan komme borti mye rart om en annonserer. Når skal du dra da? Er det ikke noen kollega som kan være med feks?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Vi har ikke bestilt siden jeg ikke tør å dra alene med dem. Nei, ingen kan og det er så dumt. Tenkte kanskje en student eller noe? HI Anonymous poster hash: cf16e...be8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Jeg hørte en gang om noen som brukte en som jobbet i barnehagen til barna - kanskje dèt er verdt å undersøke? Lykke til, håper du finner en løsning. Anonymous poster hash: d2b45...845
Gjest Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Hva med å annonsere på Finn da? Under småjobber? Virker litt mer seriøse der, enn på slike faceboogrupper. Pass på å reis til et slikt familiesenter, hvor man faktisk kan benytte seg av barnepass. Har iallefall dette på Sunwing om de har ledig tid. Har brukt dette i mange år, slik at mannen og jeg får noen timer alene til bespisning om kvelden Og hvor det er barneklubb til den eldste om dagen, i noen timer
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Hva med barnas besteforeldre eller tanter/onkler? Anonymous poster hash: 5f0e5...61f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Hva med å annonsere på Finn da? Under småjobber? Virker litt mer seriøse der, enn på slike faceboogrupper. Pass på å reis til et slikt familiesenter, hvor man faktisk kan benytte seg av barnepass. Har iallefall dette på Sunwing om de har ledig tid. Har brukt dette i mange år, slik at mannen og jeg får noen timer alene til bespisning om kvelden Og hvor det er barneklubb til den eldste om dagen, i noen timer Har vært alenemor i alle år og poenget med feriene har da vært å være sammen som familie og oppleve nye ting. Regner med HI ikke søker etter noen som kan ta over ansvaret men heller noen som kan hjelpe til. Hva skal en med barnepass på ferien? Anonymous poster hash: 9b07d...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Hva med å annonsere på Finn da? Under småjobber? Virker litt mer seriøse der, enn på slike faceboogrupper. Pass på å reis til et slikt familiesenter, hvor man faktisk kan benytte seg av barnepass. Har iallefall dette på Sunwing om de har ledig tid. Har brukt dette i mange år, slik at mannen og jeg får noen timer alene til bespisning om kvelden Og hvor det er barneklubb til den eldste om dagen, i noen timer Har vært alenemor i alle år og poenget med feriene har da vært å være sammen som familie og oppleve nye ting. Regner med HI ikke søker etter noen som kan ta over ansvaret men heller noen som kan hjelpe til. Hva skal en med barnepass på ferien? Anonymous poster hash: 9b07d...9b1 [/quote Stemmer. HI Anonymous poster hash: cf16e...be8
Gjest Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Hva med å annonsere på Finn da? Under småjobber? Virker litt mer seriøse der, enn på slike faceboogrupper. Pass på å reis til et slikt familiesenter, hvor man faktisk kan benytte seg av barnepass. Har iallefall dette på Sunwing om de har ledig tid. Har brukt dette i mange år, slik at mannen og jeg får noen timer alene til bespisning om kvelden Og hvor det er barneklubb til den eldste om dagen, i noen timer Har vært alenemor i alle år og poenget med feriene har da vært å være sammen som familie og oppleve nye ting. Regner med HI ikke søker etter noen som kan ta over ansvaret men heller noen som kan hjelpe til. Hva skal en med barnepass på ferien? Anonymous poster hash: 9b07d...9b1 Er vel for pokker greit å ha noen timer alene eller? Og mange av oss ser faktisk både mann og barn dagelig, UTEN å få dårlig samvittighet ved å ha pass i noen timer på kvelden, når ungene egentlig er klare for sengen. OG ja, jeg har sett mange som har hatt med seg aupairen, barnepike eller bruker mormor som barnevakt. Hva folk velger, er vel opptil hver enkelt??
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Hva med å annonsere på Finn da? Under småjobber? Virker litt mer seriøse der, enn på slike faceboogrupper. Pass på å reis til et slikt familiesenter, hvor man faktisk kan benytte seg av barnepass. Har iallefall dette på Sunwing om de har ledig tid. Har brukt dette i mange år, slik at mannen og jeg får noen timer alene til bespisning om kvelden Og hvor det er barneklubb til den eldste om dagen, i noen timer Har vært alenemor i alle år og poenget med feriene har da vært å være sammen som familie og oppleve nye ting.Regner med HI ikke søker etter noen som kan ta over ansvaret men heller noen som kan hjelpe til. Hva skal en med barnepass på ferien? Anonymous poster hash: 9b07d...9b1 Er vel for pokker greit å ha noen timer alene eller? Og mange av oss ser faktisk både mann og barn dagelig, UTEN å få dårlig samvittighet ved å ha pass i noen timer på kvelden, når ungene egentlig er klare for sengen.OG ja, jeg har sett mange som har hatt med seg aupairen, barnepike eller bruker mormor som barnevakt. Hva folk velger, er vel opptil hver enkelt?? ? Hvor kom det med dårlig samvittighet fra? Anonymous poster hash: 9b07d...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 HI; det er ikke noen uten egen familie som jobber i bhg? Student som har hatt praksis der som barna dine har fått et forhold til? Evt en annen alenemor som kanskje ikke har råd til turen slik at du kan sponse litt med forbehold om å få hjelp til å se etter barna? F.eks en alenemor med ett barn? Anonymous poster hash: 9b07d...9b1
Gjest Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Tja si det? Er jo en evig diskusjon her inne, at de som reiser på ferie skal være sammen 24/7, og gud nåde om en benytter seg av Bamseklubben eller likende! Skal være sammen med familien uansett. Virker som om de som ser minst til ungene sine i løpet av året, er de som er mest krampeaktig på ferie og SKAL ha det så koselig sammen ( koste hva det koste vil )
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 HI; det er ikke noen uten egen familie som jobber i bhg? Student som har hatt praksis der som barna dine har fått et forhold til? Evt en annen alenemor som kanskje ikke har råd til turen slik at du kan sponse litt med forbehold om å få hjelp til å se etter barna? F.eks en alenemor med ett barn? Alenemor med ett barn! God ide! HI Anonymous poster hash: 9b07d...9b1 Anonymous poster hash: cf16e...be8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Men hvor får man tak i denne alenemoren? Anonymous poster hash: cf16e...be8
Gjest Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Men hvor får man tak i denne alenemoren? Anonymous poster hash: cf16e...be8 Her inne?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Men hvor får man tak i denne alenemoren? Anonymous poster hash: cf16e...be8 Ja, det var det;-) Du har ikke noen bekjente? Noen bekjente som kjenner noen som kjenner noen? Vanskelig er det for en må jo ha noen en kan stole på og som stiller opp når en først er der. Og samtidig bør en være noenlunde lik med tanke på f.eks alkohol;-) Anonymous poster hash: 9b07d...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Ja, her inne kanskje. Jeg har faktisk alenemødre-venninner, men de hadde aldri latt meg betale og blir ikke mer fordi de ikke har råd. HI Anonymous poster hash: cf16e...be8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #21 Skrevet 6. juni 2014 Tja si det? Er jo en evig diskusjon her inne, at de som reiser på ferie skal være sammen 24/7, og gud nåde om en benytter seg av Bamseklubben eller likende! Skal være sammen med familien uansett. Virker som om de som ser minst til ungene sine i løpet av året, er de som er mest krampeaktig på ferie og SKAL ha det så koselig sammen ( koste hva det koste vil ) Selv om jeg vil tilbringe all ferietiden med barna betyr det slettes ikke at nesten ikke ser dem i hverdagen. Det handler ikke om dårlig samvittighet overhodet:-) Jeg vet om to alenemødre som begge ble syke unde ferien og måtte innlegges. Barna til ene moren måtte tas vare på av barnevernet og det ble en tøff tid for barnet som var livredd og ingen kunne kommunisere med henne. Andre moren fikk ha barnet på sykehuset sammen med seg til moren fikk kastet seg på flyet nedover. En er veldig utsatt når en reiser alene på ferie med små barn! Anonymous poster hash: 9b07d...9b1
Gjest Skrevet 6. juni 2014 #22 Skrevet 6. juni 2014 Tja si det? Er jo en evig diskusjon her inne, at de som reiser på ferie skal være sammen 24/7, og gud nåde om en benytter seg av Bamseklubben eller likende! Skal være sammen med familien uansett. Virker som om de som ser minst til ungene sine i løpet av året, er de som er mest krampeaktig på ferie og SKAL ha det så koselig sammen ( koste hva det koste vil ) Selv om jeg vil tilbringe all ferietiden med barna betyr det slettes ikke at nesten ikke ser dem i hverdagen. Det handler ikke om dårlig samvittighet overhodet:-) Jeg vet om to alenemødre som begge ble syke unde ferien og måtte innlegges. Barna til ene moren måtte tas vare på av barnevernet og det ble en tøff tid for barnet som var livredd og ingen kunne kommunisere med henne. Andre moren fikk ha barnet på sykehuset sammen med seg til moren fikk kastet seg på flyet nedover. En er veldig utsatt når en reiser alene på ferie med små barn! Anonymous poster hash: 9b07d...9b1 Det er jo en annen problemstillig, og hadde selv aldri dratt alene nedover med så små barn. Men det er en annen sak.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #24 Skrevet 6. juni 2014 Mulig jeg også kunne ha blitt med. Er alene med 4- åring, men kunne ha tenkt meg litt info om deg også, før jeg hev meg med;) Anonymous poster hash: 62294...260
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #25 Skrevet 6. juni 2014 <br />Jeg er alene med to barn og har allerede bestilt tur til Rhodos fra Torp. Dersom det<br />var ledig og det passet kunne du bestilt samtidig med oss hvis det var av interesse. Anonymous poster hash: 8428c...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå