Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 En mobil telefon. Jeg skulle ikke tenke på regninger eller utgifter. Men. Jeg har betalt regningen siden 1. Måned. I tilleg ringte jeg akkuratt min mobilopperatør for og spørre hva jeg betaler for. Det viser seg at telefonen er satt på avbetaling slik at jeg faktisk betaler hele telefonen pluss forbruk og faste kostnader på abonnementet. Føler meg lurt av kjæresten. Han har jo ikke betalt noe for telefonen han da.. jeg betaler jo både telefonen og abonnementet selv. Hvilken gave er det. noe jeg sa jeg ikke ville ha!! Men likevel. Neida det skulle ikke skje. Det sku jeg ikke bekjymre meg for. Men da har han løyet meg midt opp i trynet. Å jeg har takke og skrytt av at han er så snill å go. Men egentlig så er han bare falsk!!! Anonymous poster hash: de8f9...423
Ileus Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Hvorfor betaler du? Han kan ikke kjøpe abb og mob i ditt navn.
Gustav Klitt Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Hehe, uffda. Kanskje han bare ikke er..... oppegående nok til å skjønne dette med avbetaling?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Gi ham en superflott velkomstgave fra et bokklubbmedlemskap tegnet i hans navn, med 12 måneders bindingstid i gave tilbake. Anonymous poster hash: d95cf...520
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Makan, det var no merkelig! Anonymous poster hash: f0ac1...5c3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Hvordan fikk han lov til å opprette et abonnement i ditt navn er vel spørsmålet her.. Anonymous poster hash: c3eda...016
Elsker livet Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Gi ham en superflott velkomstgave fra et bokklubbmedlemskap tegnet i hans navn, med 12 måneders bindingstid i gave tilbake. Anonymous poster hash: d95cf...520 Eller dette serviset fra firkløveren http://www.firkloveren.no/inspiration/dompapen#wrapper
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Det ble noe tull og han ba meg fikse det fordi han er vekk i ukene. Dermed så godkjente jo jeg salget. På en måte.. jeg stolte blindt på hva han sa å reiste selv å fikset problemet. Jeg tenkte med 1. Regning at det kun var abonnementet jeg betalte for å siden jeg ble bindt opp til 12 måneder så har jeg ikke noe valg enn å betale heller. Jeg konfronterte han med det å han beklaget seg å sa at han sku betale regnibgene. Men ikke en har han tatt i tilleg har han sverget på at hele telefonen betalte han fullpris for men siden det var en gave ville han ikke si summen. Men jeg fatter jo det nå. Fordi det er jo jeg som betaler nedbetaling på telefonen!! Anonymous poster hash: de8f9...423
Elsker livet Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Det ble noe tull og han ba meg fikse det fordi han er vekk i ukene. Dermed så godkjente jo jeg salget. På en måte.. jeg stolte blindt på hva han sa å reiste selv å fikset problemet. Jeg tenkte med 1. Regning at det kun var abonnementet jeg betalte for å siden jeg ble bindt opp til 12 måneder så har jeg ikke noe valg enn å betale heller. Jeg konfronterte han med det å han beklaget seg å sa at han sku betale regnibgene. Men ikke en har han tatt i tilleg har han sverget på at hele telefonen betalte han fullpris for men siden det var en gave ville han ikke si summen. Men jeg fatter jo det nå. Fordi det er jo jeg som betaler nedbetaling på telefonen!! Anonymous poster hash: de8f9...423 Om han har sagt han skal betale forventer han vel å få regningene? Lever de til ham du.
Gustav Klitt Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Det ble noe tull og han ba meg fikse det fordi han er vekk i ukene. Dermed så godkjente jo jeg salget. På en måte.. jeg stolte blindt på hva han sa å reiste selv å fikset problemet. Jeg tenkte med 1. Regning at det kun var abonnementet jeg betalte for å siden jeg ble bindt opp til 12 måneder så har jeg ikke noe valg enn å betale heller. Jeg konfronterte han med det å han beklaget seg å sa at han sku betale regnibgene. Men ikke en har han tatt i tilleg har han sverget på at hele telefonen betalte han fullpris for men siden det var en gave ville han ikke si summen. Men jeg fatter jo det nå. Fordi det er jo jeg som betaler nedbetaling på telefonen!! Anonymous poster hash: de8f9...423 Og du kjøpte den selv, også
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Det ble noe tull og han ba meg fikse det fordi han er vekk i ukene. Dermed så godkjente jo jeg salget. På en måte.. jeg stolte blindt på hva han sa å reiste selv å fikset problemet. Jeg tenkte med 1. Regning at det kun var abonnementet jeg betalte for å siden jeg ble bindt opp til 12 måneder så har jeg ikke noe valg enn å betale heller. Jeg konfronterte han med det å han beklaget seg å sa at han sku betale regnibgene. Men ikke en har han tatt i tilleg har han sverget på at hele telefonen betalte han fullpris for men siden det var en gave ville han ikke si summen. Men jeg fatter jo det nå. Fordi det er jo jeg som betaler nedbetaling på telefonen!! Anonymous poster hash: de8f9...423 Om han har sagt han skal betale forventer han vel å få regningene? Lever de til ham du. Det har jeg prøvd! Han gjør det dersom jeg virkelig ikke har råd men.. dersom jeg ikke betaler dem selv blir dem ikke betalt ellers. Da er d noe galt med nettbanken hans osv. Anonymous poster hash: de8f9...423
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Det ble noe tull og han ba meg fikse det fordi han er vekk i ukene. Dermed så godkjente jo jeg salget. På en måte.. jeg stolte blindt på hva han sa å reiste selv å fikset problemet. Jeg tenkte med 1. Regning at det kun var abonnementet jeg betalte for å siden jeg ble bindt opp til 12 måneder så har jeg ikke noe valg enn å betale heller. Jeg konfronterte han med det å han beklaget seg å sa at han sku betale regnibgene. Men ikke en har han tatt i tilleg har han sverget på at hele telefonen betalte han fullpris for men siden det var en gave ville han ikke si summen. Men jeg fatter jo det nå. Fordi det er jo jeg som betaler nedbetaling på telefonen!! Anonymous poster hash: de8f9...423 Høres ut som det er x'n min du har blitt sammen med. Lykke til, det trenger du. Anonymous poster hash: d95cf...520
catchbaby Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Det var vel strengt tatt ingen gave i det hele tatt da? Hvis du både ordna med kjøpet og må betale selv? Jeg blir litt frustrert av hele opplegget her. Trudde mannen din at han lurte deg med det her? Og at du skulle oppleve det som en gave? Enten er han veldig kort, eller så trur han at du er veldig kort..Blir svimmel jeg...
Elsker livet Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Det ble noe tull og han ba meg fikse det fordi han er vekk i ukene. Dermed så godkjente jo jeg salget. På en måte.. jeg stolte blindt på hva han sa å reiste selv å fikset problemet. Jeg tenkte med 1. Regning at det kun var abonnementet jeg betalte for å siden jeg ble bindt opp til 12 måneder så har jeg ikke noe valg enn å betale heller. Jeg konfronterte han med det å han beklaget seg å sa at han sku betale regnibgene. Men ikke en har han tatt i tilleg har han sverget på at hele telefonen betalte han fullpris for men siden det var en gave ville han ikke si summen. Men jeg fatter jo det nå. Fordi det er jo jeg som betaler nedbetaling på telefonen!! Anonymous poster hash: de8f9...423 Om han har sagt han skal betale forventer han vel å få regningene? Lever de til ham du. Det har jeg prøvd! Han gjør det dersom jeg virkelig ikke har råd men.. dersom jeg ikke betaler dem selv blir dem ikke betalt ellers. Da er d noe galt med nettbanken hans osv. Anonymous poster hash: de8f9...423 Han der høres noe ustabil ut og ikke til å stole på. Har dere vært sammen lenge? Har dere barn? Hadde vurdert å kutte bånd til denne mannen.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Han der kan du bare dumpe med en gang, når han allerede lyver om en gave! Herregud for en idiot.. Og det er sjeldent noe galt med nettbanken, tror han du er helt blåst? Anonymous poster hash: c3eda...016
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Hvor gammel er han? Vil du virkelig satse på en slik idiot? Dette vil nok ikke bli bedre. Anonymous poster hash: f2642...d2c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Jeg tok det opp med han nå. Han ble kjempe irritert for at jeg tror han bare lurte meg. Mener på at han ikke visste om det å at han trodde og ble fortalt av forhandler at han betalte 1500 for en samsung galaxy s4. Med abonnement. Så at det er dårlig gjort av meg å ikke tro på han at han har blitt lurt av el kjøp. Anonymous poster hash: de8f9...423
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Da må han jo betale regningene da hvis det er en gave og han ble lurt. At han ikke skjønner at han driter seg loddrett ut her.. Anonymous poster hash: c3eda...016
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Jeg tok det opp med han nå. Han ble kjempe irritert for at jeg tror han bare lurte meg. Mener på at han ikke visste om det å at han trodde og ble fortalt av forhandler at han betalte 1500 for en samsung galaxy s4. Med abonnement. Så at det er dårlig gjort av meg å ikke tro på han at han har blitt lurt av el kjøp. Anonymous poster hash: de8f9...423 Ja, er det ikke typisk? Alt er alle andre sin feil, ref. at han heller ikke betaler regninger pga stadige feil med nettbanken. Gjør som jeg gjorde: løp så fort du kan. Anonymous poster hash: d95cf...520
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Ønsker du å holde på ham? Sjarmerende trekk Anonymous poster hash: f2642...d2c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #21 Skrevet 6. juni 2014 Vel. Nå skulle han pluttselig betale alle regningene jeg hadde liggende. Å det var fine summer det. Anonymous poster hash: de8f9...423
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #22 Skrevet 6. juni 2014 Skulle faktisk bare mangle. En gave er en gave. Anonymous poster hash: c3eda...016
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #23 Skrevet 6. juni 2014 Var det ikke han som ikke kunne betale noe pga nettbank ikke virket? Bli ikke overrasket om du får inkasso varsler hvis du gir ham regningene og han ikke betaler. Kan bli dyrt for deg. Anonymous poster hash: f2642...d2c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #24 Skrevet 6. juni 2014 Hahaha, FOR en tragisk mann! Herregud............ Anonymous poster hash: 0c4af...9f3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #25 Skrevet 6. juni 2014 Hvor gammel er han?? Mulig han har løyét på alderen også, skulle tro du var sammen med en umoden tenåring. Anonymous poster hash: 4e3b5...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå