Gå til innhold

She is a gold digger, deluxe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet vel ikke du noe om?

Men de har et kvalmende forbruk.

Anonymous poster hash: a8cc9...418

Skrevet

det jeg synest er mest opprørende med denne artikkelen er at en journalist i tv2 ikke kan skrive generøs! like opprørende er det at det heller ikke er fanget opp av redaksjonen! grøss og gru!

Anonymous poster hash: 58df4...b7d

Skrevet

Men de har et kvalmende forbruk. Anonymous poster hash: a8cc9...418

Så du tror ikke det du altså?

Anonymous poster hash: 38241...92f

Skrevet

Så du tror ikke det du altså?

Jeg har ingen forutsetning for å uttale meg om dette. Hva jeg TROR er jo helt uvesentlig.

Men igjen, slik ødsling av penger og være STOLT av det er kvalmt.

Anonymous poster hash: a8cc9...418

Skrevet

herlighet, noe så trist.. Kan vanskelig se for meg at det kommer til å vare. 

– Fra å være singel og alene til å plutselig bli stemor til tre er en tilvendingssak. Men jeg er utrolig glad i barn generelt, så det har gått veldig fint. Jeg synes bare det er en fryd å ha noen reservebarn, men hovedfokuset framover blir jo å få mine egne barn, sier Louise Angelica. 

Burde ikke hovedfokuset være å få det til å fungere optimalt med de som allerede er der først?

Trist for barna mener jeg..

Anonymous poster hash: 25ae0...c36
Skrevet

Så du tror ikke det du altså?Anonymous poster hash: 38241...92f

Jeg har ingen forutsetning for å uttale meg om dette. Hva jeg TROR er jo helt uvesentlig.

Men igjen, slik ødsling av penger og være STOLT av det er kvalmt. Anonymous poster hash: a8cc9...418

Joda, men man tenker jo sitt, hvertfall gjør jeg det ;-) og JA, det er kvalmende! Greit nok at man er heldig å ha en slik garderobe,men det blir så kvalmt nå hun skryter sånn av det også!

Skrevet

Vesker til 1,2 millioner?! Uff!!!

Anonymous poster hash: 4fcd1...bce
Skrevet

herlighet, noe så trist.. Kan vanskelig se for meg at det kommer til å vare.  – Fra å være singel og alene til å plutselig bli stemor til tre er en tilvendingssak. Men jeg er utrolig glad i barn generelt, så det har gått veldig fint. Jeg synes bare det er en fryd å ha noen reservebarn, men hovedfokuset framover blir jo å få mine egne barn, sier Louise Angelica. [/size] Burde ikke hovedfokuset være å få det til å fungere optimalt med de som allerede er der først?[/size]Trist for barna mener jeg..[/size] Anonymous poster hash: 25ae0...c36

OIOIOI,DAMN!!!!Sa hun det,shit!!! "men hovedfokuset blir å få egne barn"!!!!

Skrevet

det jeg synest er mest opprørende med denne artikkelen er at en journalist i tv2 ikke kan skrive generøs! like opprørende er det at det heller ikke er fanget opp av redaksjonen! grøss og gru!

Anonymous poster hash: 58df4...b7d

Sjenerøs er riktig stavemåte.

Generøs er feil.

(Men artikkelen inneholder rikelig med andre skrivefeil, om det er det du liker).

Anonymous poster hash: 409dc...2d8

Skrevet

Og det beste av alt

Eg finnes ikkje misunnelig

Har aldri sikla etter ei veske dyrare enn 500,-

Skrevet

Og det beste av alt

Det har jeg, en til 850 kr. Eller sikle det er å overdrive når det gjelder vesker, det interesserer meg ikke. Men mannen da? Du er ikke litt misunnelig over han? ;)

Skrevet

herlighet, noe så trist.. Kan vanskelig se for meg at det kommer til å vare. 

– Fra å være singel og alene til å plutselig bli stemor til tre er en tilvendingssak. Men jeg er utrolig glad i barn generelt, så det har gått veldig fint. Jeg synes bare det er en fryd å ha noen reservebarn, men hovedfokuset framover blir jo å få mine egne barn, sier Louise Angelica. 

Burde ikke hovedfokuset være å få det til å fungere optimalt med de som allerede er der først?

Trist for barna mener jeg..

Anonymous poster hash: 25ae0...c36

Stemor?? De har jo aldri samvær med barna. Kan ikke være stemor til barn man ikke har samvær med. Knapt nok så far kan kalle seg far.

Kvalmende mennesker! Fokus på dyre vesker og shopping, men å ta vare på barna er ikke så viktig.

Anonymous poster hash: e45bb...109

Skrevet

Og det beste av alt

Jeg siklet på en Michael Kors Hampton veske, kostet 3000,- og fikk den i gave av mannen! Eneste dyre vesken jeg har, og trenger ikke flere lissom! Den blir pent behandlet kan du si, syntes det er i overkant mye for en veske,men den er stor, flott og praktisk :-)

Skrevet

Ja, pene damer kan virkelig få alt de peker på;)

Anonymous poster hash: 0d46a...ada

Skrevet

Ja, pene damer kan virkelig få alt de peker på;)Anonymous poster hash: 0d46a...ada

Ikke jeg :-p men lever lykkelig med min mann :-)

Skrevet

Ja, pene damer kan virkelig få alt de peker på;)Anonymous poster hash: 0d46a...ada

Ikke jeg :-p men lever lykkelig med min mann :-)Anonymous poster hash: 38241...92f

Mye som tyder på at Louise er ute etter å skape seg et image;).

Hun vil vise sine landsmenn at hun ikke er ei vanlig jente, ved å smykke seg med ting vi vanlige dødelige bare kan drømme om.

Synes litt synd på Riise, da han later til å ha lav selvtillitt (han lar sin nye kone få boltre seg av formuen hans, ukritisk).

Og hun framstår som kald, og oppslukt av luksus..

Tror ikke Riise tør å si nei til det hun måtte peke på.

Det er denne form for makt pene kvinner har.

Anonymous poster hash: 0d46a...ada

Skrevet

Ikke så vanskelig å se at dette ikke er ekte kjærlighet fra hennes side. Riise er jo helt oppslukt i denne dama, men hun er (dessverre) oppslukt i pengene hans. Legg merke til på bilder, eller spesielt der de er filmet, at kroppspråket hennes røper henne. Det at hun trekker seg alltid litt tilbake når han kysser henne, sier mye. Ellers ser du veldig stor forskjell i hans og hennes øyne.

Anonymous poster hash: 68a1a...feb

Skrevet

Ikke så vanskelig å se at dette ikke er ekte kjærlighet fra hennes side. Riise er jo helt oppslukt i denne dama, men hun er (dessverre) oppslukt i pengene hans. Legg merke til på bilder, eller spesielt der de er filmet, at kroppspråket hennes røper henne. Det at hun trekker seg alltid litt tilbake når han kysser henne, sier mye. Ellers ser du veldig stor forskjell i hans og hennes øyne. Anonymous poster hash: 68a1a...feb

Har lagt merke til det selv! Det blir på samme måte som da prins Albert og charlene da de giftet seg, og på alle bilder ellers av dem!

Skrevet

Selvsagt er det pengene som driver henne. Hvis J.A.R ikke hadde vært stinn av gryn og kjent så hadde hun ikke snudd seg en eneste gang etter han. Normalt ville jeg syns synd på mannen, men med tanke på for en kronidiot han er så vil jeg si at han fortjener å bli utnyttet. Skal le høyt den dagen hun skiller seg fra han og sitter igjen med halve kake:D

Anonymous poster hash: ff513...170

Skrevet

Selvsagt er det pengene som driver henne. Hvis J.A.R ikke hadde vært stinn av gryn og kjent så hadde hun ikke snudd seg en eneste gang etter han. Normalt ville jeg syns synd på mannen, men med tanke på for en kronidiot han er så vil jeg si at han fortjener å bli utnyttet. Skal le høyt den dagen hun skiller seg fra han og sitter igjen med halve kake:D

Han må da vel ha lært nå og skaffet seg særeige?

Anonymous poster hash: 3d968...a9d

Skrevet

Han må da vel ha lært nå og skaffet seg særeige?

Anonymous poster hash: 3d968...a9d

Det kan løses ved å knulle på seg en unge og få et fett barnebidrag. Pluss at hun sitter igjen med klær, vesker og smykker verd flere millioner

Anonymous poster hash: e45bb...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...