Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Er han slik som du forventet før dere fikk barn? Hvordan var han under planlegging? Jeg har vært "heldig" som folk sier. Vi stiller likt. Jeg trenger ikke passe på noe om jeg stikker ut, ikke han heller. Vi har to små tette. Begge leverer, henter (barnehage), legging bytter vi på, tar den det passer best osv. Altså vi har en super dynamikk og alt går automatisk når begge vet hva som må gjøres. Min søster derimot. Min svoger gjør ting, men må ha beskjed om ALT og hvordan det skal gjøres. Visst ene barnet lukter dritt med full bleie, må min søster be han skifte selv om hun står midt i middag f eks. Dette gjelder alle ting. Ingenting skjer uten at hun ber om det. Han er meget treig og til tider veldig tafatt. Skal han "passe" ungene setter han på film. Hvordan er det hos deg? Anonymous poster hash: 03219...429
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Jeg er nok søsteren din... Anonymous poster hash: c8487...c40
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Han er på mange områder flinkere med ungene enn det jeg er, men vil tro at vi totalt sett deler det meste ganske likt. Jeg følger mest opp på lekser, skole, sørger for at de har det de trenger osv, han er flinkere til å leke og herje med dem, er den som oftest legger de minste osv. Anonymous poster hash: fd430...e18
BellaSuz Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Har det som søsteren din, og innimellom som deg. Bare når han gidder å engasjere seg altså.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Har det som deg, min er like "god" som meg. Hender jeg må minne ham på hvilken dag det er slik at han husker å lage matpakke til turdagene i bhg, men utenom det fikser han det som trengs uten at jeg blander meg inn. Alltid koselig når de kommer hjem med nye klær de har funnet ut sammen at mini trenger, sko osv. De forsvant ut her om dagen og kom hjem med et lite badebasseng. Super mann som er flink med barn. Anonymous poster hash: bd7fd...fb3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Her er vi likestilt når det gjelder å ta ansvar for ungene og jeg trenger heldigvisi kke mase på han for at han skal "se" sine egene barn. Eneste som er mitt ansvar alene er å handle inn klær etter behov til barna, for det er det værste han vet og jeg ser svetten pipler i panna hans etter et par min i en klesbutikk Anonymous poster hash: ca3d6...a9b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Her er det som hos søsteren din... Og det tærer veldig på forholdet! Jeg må gi beskjed om alt. Skal han ha begge ungene alene ringer han konstant for å spørre om ting ang de. Er dritt lei for å si det mildt.. Anonymous poster hash: 554de...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå