Gå til innhold

Hvordan er din mann som familiefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han slik som du forventet før dere fikk barn? Hvordan var han under planlegging?

Jeg har vært "heldig" som folk sier. Vi stiller likt. Jeg trenger ikke passe på noe om jeg stikker ut, ikke han heller. Vi har to små tette. Begge leverer, henter (barnehage), legging bytter vi på, tar den det passer best osv. Altså vi har en super dynamikk og alt går automatisk når begge vet hva som må gjøres.

Min søster derimot. Min svoger gjør ting, men må ha beskjed om ALT og hvordan det skal gjøres. Visst ene barnet lukter dritt med full bleie, må min søster be han skifte selv om hun står midt i middag f eks. Dette gjelder alle ting. Ingenting skjer uten at hun ber om det. Han er meget treig og til tider veldig tafatt. Skal han "passe" ungene setter han på film.

Hvordan er det hos deg?

Anonymous poster hash: 03219...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det som hos deg. Hadde seriøst ikke holdt ut sånn som søsteren din har det.

Skrevet

Han er som forventet og jeg er veldig fornøyd. Jeg er hjemmeværende og han jobber mye. Når han er hjemme er det han som gjør mest i forbindelse med barna. Han legger de eldste, stod opp om natta og står alltid opp om morgenen når han har fri/ferie. Bleieskift, solkrem, klær, frokost o.l. går av seg selv, men i det daglige er det jeg som organiserer det meste rundt barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...