Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Fikk ei jente i natt! :0 Lykke! ! ♥♥♥ MEN HUN NEKTER Å SPise? Hun bare sover. Sover og sover! Hvorfor vil hun ikke ha mat!? Hvorfor vil hun ikke være våken? Barsel folka sier jeg ikke skal bekymre meg før 24 timer er gått.. jeg føler jo hun er sjuk. Hjerneskade av ein sort. ;/ Blir ikke kvitt det heller :/ ; ( Anonymous poster hash: ae89b...58b
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 det tøffeste et menneske noen sinne kan gå gjennom, er å BLI født! Hun er sliten, og de fleste sover det første døgnet Ikke uroe deg! GRATULERER!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Slapp helt av, min sov 53 timer i strekk. Fikk mat i sonde Han sover ikke så mye nå lenger for å si det sånn nå er han fire uker. Anonymous poster hash: 45641...b36
Nullstress;) Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Gratulerer så masse. La henne få sove 😌 Snart vil hun våkne og ha lyst på mat. Kanskje du om en ukes tid ønsker at hun sover mer 😜
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 De fleste nyfødte bare sover og sover, det var en av de tingene jeg ble så overrasket over når jeg fikk barn. Det er helt normalt! At spisingen tar sin tid er også helt normalt. Gratulerer så masse! Anonymous poster hash: 87642...994
QueeenBeee Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Jenta mi gjorde det samme, hun sov i 24 timer og etter det fikk jeg beskjed om å vekke henne for å prøve å mate henne. ikke snakk om. Hun startet ikke å spise ordentlig før vi kom hjem etter nesten en uke. Ble bare det lille de på fødeavdelingen fikk i henne og masse pumping på meg. Brukte 3 uker på å legge på seg, hun gikk ned sine 10% men ikke opp igjen før etter 3 uker. Hun er en frisk og rask snart 6 åring som skal begynne på skolen til høsten. Lang og tynn (helt etter boka sier dem på helestasjonen) og spiser masse. Det er hardt å være ny i verden, kan være baby er litt kvalm også. Noen (eller alle?) er det når de kommer til. Masse gratulerer m baby og lykke til.
sug lut Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Gratulerer. Jeg hadde en som ikke spiste før på dag tre, og en som knapt åpnet øynene på tre uker. Helt uproblematisk.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Jeg så ikke øynene på jenta mi før det hadde gått et par døgn Hjerneskade har hun nok ikke Gratulere med jenta Anonymous poster hash: b00f1...5da
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Helt normalt HI. Gratulerer med jenta. Hun høres veldig normal ut :-)
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Gratulerer med jenta! Min jente ble født på søndag og hun sover fortsatt! Spiste ikke første døgnet og etter det måtte jeg stadig vekke og stimulere henne for å få i henne mat. Hun sover hele natta også.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Gratulerer så mye! Min var overraskende mye våken selv om hadde gulsott og måtte ha lysbehandlig. Hun jeg delte rom med sin baby sov og sov, hun hadde og gulsott men så lite at hun ikke trengte lysbehandlig. Men min spiste ikke noe det første døgnet fordi han ikke klarte å suge riktig, han brukte feil teknikk. Det ble aldri bedre og jeg fikk knapt melk. Men om din klarer å ammes og du har melk så går det bra. Det kan ta et par dager før melka kommer skikkelig. Anonymous poster hash: a2742...fa9
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Gratulerer :-) Mine gutter var lysvåkne fra første minuttet de ble født, spiste som noen gærninger og først når vi kom hjem sov de natten gjennom omtrent og fortsatte og ete som gærninger! Alt mulig er vanlig, men er du nervøs så si ifra :-) Er du førstegangsfødende så kan det være at du forventet skrik hele tiden Hehe! Anonymous poster hash: c4ec4...781
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #13 Skrevet 7. juni 2014 Hun har sovet og spist relativt lite i dag. Satser på en bedre dag i morgen. Hi. Anonymous poster hash: ae89b...58b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #14 Skrevet 7. juni 2014 Gratulerer så mye <3 Anonymous poster hash: 7bd2c...6fd
Ladybird2014 Skrevet 7. juni 2014 #15 Skrevet 7. juni 2014 Gratulerer! Det er helt normalt at de sover. Tenk for en påkjenning å komme til verden! De har ikke behov for mat på en stund, men legg gjerne til brystet for kos/produksjonen sin del. Her var mannen overbevist om at det var noe galt med jenta vår, for hun åpnet knapt øynene på sykehuset. Nå er de knapt nok igjen;).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå